» حوادث » قتل پسر به دست پدر با ۲۶ ضربه چاقو
حوادث

قتل پسر به دست پدر با ۲۶ ضربه چاقو

خرداد 26, 1403 0

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران: مرد میانسال که پسر ۳۰ ساله‌اش را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رسانده بود، در اعترافات خود گفت که «خسته شده بودم و واقعا راهی نداشتم».

ساعت ۳:۱۵ بعدازظهر شنبه ۱۹ خرداد مرد جوانی در تماس با پلیس از درگیری در خانه همسایه طبقه سوم خبر داد. به‌ دنبال این خبر مأموران راهی محل شده و با بدن نیمه‌جان پسر ۳۰ ساله در حالی مواجه شدند که پدرش در چند قدمی او زخمی افتاده بود.

هر دوی آنها به بیمارستان منتقل شدند اما لحظاتی بعد پسر جوان که مورد اصابت ۲۶ ضربه چاقو قرار گرفته بود، جانش را از دست داد. گزارش مرگ پسر جوان به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد و تیم بررسی صحنه، تحقیقات را آغاز کردند.

در بررسی‌های اولیه خانواده مقتول عنوان کردند: پسرمان اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و ما را خیلی اذیت می‌کرد. روز حادثه هم دوباره دعوا را شروع کرد و در نهایت پدرش ناخواسته او را به قتل رساند.

در ادامه تحقیقات و پس از بهبودی مرد میانسال، وی به قتل اعتراف کرد و گفت: پسرم از ۱۳ سال قبل معتاد شد. هر مواد مخدری که فکرش را بکنید مصرف می‌کرد؛ از تریاک گرفته تا کتامین. اعتیاد به مواد مخدر و قرص‌های روانگردان باعث شده بود مدام خانواده را اذیت کند. در این ۱۳ سال ۳۰ بار او را در کمپ بستری کردم، اما بی‌فایده بود.

وی ادامه داد: مدام ما را کتک می‌زد و به زور پول می‌گرفت تا هزینه مواد مخدرش را بدهد. از دست او خسته شده بودم و واقعا راهی نداشتم. روز حادثه وقتی دوباره درخواست پول کرد، به او گفتم چرا ترک نمی‌کنی، اما در جوابم شروع به کتک زدن من و مادرش کرد. بعد چاقویی برداشت و ما را تهدید کرد. چاقو را از دستش گرفتم و دیگر متوجه نشدم چکار می‌کنم. در این درگیری خودم هم زخمی شدم.

با اعتراف مرد میانسال، به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×