» حوادث » قتل مرد جوان در لواسان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

قتل مرد جوان در لواسان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 29, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده به‌خاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سردار گودرزی گفت: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×