اخبار ویژه حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Wednesday, 11 June , 2025
امروز : چهارشنبه, ۲۱ خرداد , ۱۴۰۴
شناسه خبر : 173417
  پرینت خانه » مدارس و دانشگاه تاریخ انتشار : 23 آوریل 2025 - 14:33 | 22 بازدید | ارسال توسط :

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران دیجیتالی شد

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران، با هدف ارتقا میزان دقت و سرعت بررسی، دیجیتالی شد.

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران دیجیتالی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سامانه فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت اعضای هیأت‌علمی در ارسال نامه اتوماسیون، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درخواست‌های پرداخت اعتبار گرفت برای استفاده‌های بلندمدت را در بردارد.

در این فرایند بر اساس مانده اعتبار هر سال، مقدار اعتبار درخواستی به صورت خودکار از سامانه RTIS دریافت می‌شود و اطلاعات تکمیلی توسط عضو هیأت علمی بر اساس هزینه‌کردها تکمیل و به معاونت پژوهشی ارسال می‌شود.

گفتنی است این فرایند به تازگی توسط معاونت فناوری‌های دیجیتالی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه اجرا شده و ذیل سامانه پژوهشی به نشانی https://rtis.ut.ac.ir در دسترس قرار گرفته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

11 − 7 =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.