» حوادث » طوفان در تهران حادثه آفرید
حوادث

طوفان در تهران حادثه آفرید

خرداد 28, 1403 0

 سرهنگ فیروز کشیر با اشاره به وضعیت آب و هوایی و باد‌های شدید و طوفان در شهر تهران، گفت: طی روز‌های گذشته در چند نقطه از پایتخت به واسطه طوفان و باد شدید سقوط چندین اصله درخت را شاهد بودیم که باعث مسدود شدن و بوجود آمدن اختلال حرکت در این مسیر‌ها شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در خیابان پاسداران به واسطه سقوط یک اصله درخت بر سطح سواره رو و انسداد این مسیر، محدودیت تردد از محور همت هر دو مسیر به پاسداران اعمال شد، به همین علت شاهد حجم بار ترافیک در این محدوده بودیم.

وی ادامه داد: در بزرگراه شیخ فضل الله به جنوب بعد از حکیم و همچنین خیابان پاسداران مقابل پادگان و نیز در بلوار کشاورز به غرب بعد از وصال، به واسطه سقوط چندین اصله درخت بر سطح سواره رو، شاهد حجم بار ترافیک در این مقاطع بودیم.

سرهنگ کشیر گفت: در محدوده بین میدان تختی، دربندی و میدان اختیاریه بدلیل سقوط چند اصله درخت بر سطح سواره رو، شاهد حجم بار ترافیک در این مقاطع نیز بودیم.

وی ادامه داد: در خیابان مفتوحی شرقی یک اصله درخت بر روی یک دستگاه خودرو سقوط کرده که به همین دلیل شاهد حجم بار ترافیک در این مقطع نیز بودیم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور، تصریح کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی محل‌های سقوط درخت برای کنترل بار ترافیکی و تامین نظم عبور و مرور حضور یافته و مشغول روانسازی ترافیک بوده و لازم است شهروندان بدانند از تردد‌های غیر ضروری در معابر به هنگام طوفان و باد‌های شدید خودداری کرده و از پارک خودرو‌های خود در اطراف و زیر درختان شاخه شکسته و کهنسال اجتناب ورزند. 

 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×