امروز : دوشنبه, ۲۶ خرداد , ۱۴۰۴
- رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: حقوق مردم و کرامت انسانی مقدم بر هر امری است
- عراق: خاک ما نقطه آغاز تهدید کشورهای همسایه نخواهد بود
- حضرت زهرا(س) مظهر مقاومت و ایستادگی است
- علی پروین بازداشت نشده است
- معامله ۵۱۸ کیلوگرم شمش نقره در بورس کالا
- اجرای شورانگیز ارکستر موسیقی ملی ایران در تالار وحدت
- ۱۸ جانباخته و ۴ نابینا؛ آمار مسمومیت الکلی در مازندران
- ببینید | هنگام آلودگی هوا، میتوانیم پیادهروی کنیم؟
- عکس/ بازدید رئیس قوه قضاییه از کارخانه ذوبآهن ارومیه
طرح ۱۰؛ انضباط موتورسواران در تهران
۱۰:۰۳ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه زنده شهر امن گفت: طرح ۱۰ یا همان طرح ساماندهی و انضباطبخشی تردد موتورسیکلتسواران در تهران از ۱۸ دیماه ۱۴۰۲ آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این طرح در تمامی معابر سطح شهر تهران اجرایی میشود. او ادامه داد: […]

۱۰:۰۳ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه زنده شهر امن گفت: طرح ۱۰ یا همان طرح ساماندهی و انضباطبخشی تردد موتورسیکلتسواران در تهران از ۱۸ دیماه ۱۴۰۲ آغاز شده و همچنان ادامه دارد. این طرح در تمامی معابر سطح شهر تهران اجرایی میشود.
او ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ تا زمانی که استفاده از کلاه ایمنی، عدم تردد موتورسواران در خطوط ویژه، پیادهرو و تخلفات مرتبط با پوشش پلاک و… کاملاً رعایت نشود، این طرح را ادامه خواهد داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: همانطور که استفاده از کمربند ایمنی نهادینه شد، باید تلاش کنیم که کلاه ایمنی نیز به یک عادت در بین موتورسواران تبدیل شود.
سرهنگ کشیر تصریح کرد: نباید فراموش کرد که همراهی و همکاری مردم در رسیدن سریعتر به اهداف این طرح نقش بسزایی خواهد داشت، چرا که اجرای این طرح به نفع مردم و جامعه است.۸۰ درصد از تصادفات فوتی در تهران به دلیل ضربه به سر موتورسواران است.
او گفت: متأسفانه بسیاری از تخلفات شهری به دلیل پوشش پلاک انجام میشود. در برخی کلیپها مشاهده میکنیم که خلافکاران برای پوشش چهره خود از کلاه ایمنی استفاده میکنند تا شناسایی نشوند. جالب است که فردی که تخلف اجتماعی انجام میدهد از کلاه ایمنی استفاده میکند، اما فردی که بهصورت سالم زندگی میکند، از این وسیله که میتواند جانش را نجات دهد، استفاده نمیکند.
سرهنگ کشیر بیان کرد: ممنوعیت ورود موتورسواران به تونلها به دلیل انباشت گازهای آلاینده در این مسیرها است که ممکن است باعث بیهوشی و مسمومیت نسبی موتورسواران شود، و این امر میتواند حوادث جبرانناپذیری را در پی داشته باشد.
او گفت: تونل توحید مرگبارترین تونل تهران است. از موتورسواران درخواست میکنیم که به هیچ وجه وارد تونلهای سطح شهر، بهویژه تونل توحید، نشوند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.