» حوادث » صدور مجوز خروج از کشور مشمولان غیر غایب در مهلت معرفی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

صدور مجوز خروج از کشور مشمولان غیر غایب در مهلت معرفی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 22, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: همه مشمولان غیر غایب، دانش‌آموز، دانشجو و طلاب شاغل به تحصیلی که دارای معافیت تحصیلی معتبر هستند و در سنوات تحصیلی ارفاقی و یا در مهلت معرفی مشغول به تحصیل می‌باشند، می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir با سپردن وثیقه تعیین شده مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

سردار مهری گفت: مشمولان غیر غایب که در مهلت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی قرار دارند نیز می‌توانند از طریق سامانه مذکور با سپردن وثیقه مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی افزود: مجوز خروج از کشور برای مشمولان غیر غایب صادر می‌شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده‌اند، به عنوان مشمول غایب تلقی شده و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند لذا مشمولان غایب تنها در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت، امکان خروج از کشور را خواهند داشت.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×