» قضائی » شکایات و گزارش‌های حقوق شهروندی بررسی می‌شود
قضائی

شکایات و گزارش‌های حقوق شهروندی بررسی می‌شود

تیر 6, 1403 0

رئیس کل هیئت بازرسی و نظارت بر حقوق شهروندی دادگستری گیلان با اشاره به شکایات در خصوص حقوق شهروندی گفت: چنانچه شهروندان استان نسبت به نقض حقوق شهروندی دولتی گله داشته باشند می‌توانند شکایات خود را برای این معاونت ارسال کنند.

خبرگزاری میزان – سیف الله مسرور معاون قضایی رئیس کل و دبیر هیئت بازرسی و نظارت بر حقوق شهروندی دادگستری گیلان از ثبت درخواست‌های مردم در موارد نقض حقوق شهروندی در هفته قوه قضاییه خبر داد.

سیف الله مسرور معاون قضایی رئیس کل و دبیر هیئت بازرسی و نظارت بر حقوق شهروندی دادگستری گیلان با تبریک هفته قضاییه اظهار داشت: چنانچه شهروندان از نقض حقوق شهروندی به وسیله دستگاه‌های دولتی و اجرایی گله‌مند باشند می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را به این معاونت ارسال کنند.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه ۶ تیرماه در هفته قوه قضاییه به درخواست‌های مردمی در خصوص حقوق بشر و شهروندی اختصاص دارد، گفت: چنانچه حقوق افرادی در دستگاه‌های اجرایی و یا دادگستری‌ها نقض شده است می‌توانند شکایات خود را به طور حضوری به دادگستری‌های استان تحویل داده یا از طریق سامانه سجام و یا به شماره ۳۳۸۴۵۸۲۵ فاکس کنند.

وی در پایان تصریح کرد: گزارش‌ها پس از بررسی و نتیجه‌گیری به افراد اعلام می‌شوند. 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×