شورای حل اختلاف ویژه نظام دامپزشکی در استان هرمزگان راه اندازی شد - حمایت آنلاین

شورای حل اختلاف ویژه نظام دامپزشکی در استان هرمزگان راه اندازی شد - حمایت آنلاین | حمایت آنلاین
اخبار ویژه حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Sunday, 27 July , 2025
امروز : یکشنبه, ۵ مرداد , ۱۴۰۴
شناسه خبر : 45327
  پرینت خانه » قضائی تاریخ انتشار : 26 ژوئن 2024 - 19:10 | 37 بازدید | ارسال توسط :

شورای حل اختلاف ویژه نظام دامپزشکی در استان هرمزگان راه اندازی شد

شورای حل اختلاف ویژه نظام دامپزشکی استان هرمزگان با حضور رئیس کل دادگستری استان افتتاح و راه‌اندازی شد. خبرگزاری میزان– مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در مراسم افتتاح شورای حل اختلاف ویژه نظام دامپزشکی استان اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه، کاهش ورودی پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان هرمزگان به […]

شورای حل اختلاف ویژه نظام دامپزشکی در استان هرمزگان راه اندازی شد

شورای حل اختلاف ویژه نظام دامپزشکی استان هرمزگان با حضور رئیس کل دادگستری استان افتتاح و راه‌اندازی شد.

خبرگزاری میزان– مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در مراسم افتتاح شورای حل اختلاف ویژه نظام دامپزشکی استان اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه، کاهش ورودی پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان هرمزگان به عنوان اصل محوری مورد پیگیری قرار دارد و در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی برای استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف، اقداماتی، چون راه‌اندازی شورا‌های تخصصی حل اختلاف در استان آغاز شده و ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به حجم بالای پرونده‌های مرتبط با حوزه سلامت انسان و دام، بی‌شک تشکیل و راه‌اندازی شورا‌های حل اختلاف تخصصی در این حوزه، سبب سرعت‌دهی در روند رسیدگی‌ها و کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به دادسرا و محاکم قضایی می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: بحث تکریم را فقط منحصر به تکریم مراجعان به دادگستری نمی‌دانیم و در صدد هستیم آن را به دیگر اقشار و اصناف گسترش دهیم؛ بنابراین در تلاشیم هم راستا با ارتقای شأن و جایگاه اقشار مختلف جامعه، لزوم مراجعات حضوری آن‌ها به مراجع قضایی را کاهش دهیم که افتتاح مرکز شورای حل اختلاف ویژه نظام دام پزشکی با همکاری و تشریک مساعی دستگاه قضایی و اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان در این راستاست.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه در فرآیند امور به دنبال خدمت رسانی مطلوب هستیم، تاکید کرد: سریع بودن، در دسترس بودن و کم هزینه بودن مهم‌ترین شاخصه‌های خدمت‌رسانی مطلوب است که ضرورت دارد از سوی متولیان امر در بخش‌های مختلف به دقت مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام /



منبع

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

دو × دو =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.