» جامعه » سه تصادف در ۳ بزرگراه تهران ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
جامعه

سه تصادف در ۳ بزرگراه تهران ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

خرداد 29, 1403 0

به گزارش خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات سه تصادف جرحی که ۱۰ مجروح برجای گذاشت را تشریح کرد.

ایسنا نوشت: سرهنگ فیروز کشیر با بیان اینکه روز گذشته سه تصادف سنگین در تهران رخ داد؛ گفت: روز گذشته با توجه به تعطیلی عید قربان، معابر پایتخت خلوت بود؛ به همین دلیل برخی رانندگان با افزایش سرعت خود، قصد زودتر رسیدن به مقاصد خود را داشتند که متاسفانه توانایی کنترل وسیله نقلیه خود را به خاطر سرعت زیاد از دست داده و در تصادفات مجروح شدند. متاسفانه دیروز سه تصادف جرحی در بزرگراه های خلیج فارس ، شهید آوینی و آزادگان رخ داد که در مجموع ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت .

وی افزود: اولین تصادف ساعت ۴ بامداد روز گذشته در بزرگراه آزادگان نبش اتوبان بعثت رخ داد. در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۱۰۰۰ سی سی در حال حرکت بوده که یک راننده پراید بدون توجه به این موتورسیکلت درب خودرو را باز کرده و قصد خروج از اتومبیل را داشته که موتور با در این خودرو برخورد می کند. در این حادثه راننده پراید و دو راکب موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

کشیر به دارندگان این موتورسیکلت ها هشدار داد که پلیس در صورت رویت این موتورسیکلت های سنگین و هنجارشکن سریعا آنها را توقیف می کند؛ زیرا این وسایل نقلیه متعلق به خیابان های شهر نیستند و نظم ترافیکی را بر هم می زنند به همین دلیل برای حفظ امنیت شهروندان با این وسایل برخورد جدی صورت می‌گیرد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دومین حادثه ادامه داد: دومین تصادف در ساعت ۱۸:۱۵ در بزرگراه شهید آوینی ورودی به میدان معلم رخ داد. در این حادثه، یک دستگاه خودروی سواری رنو با دو دستگاه خودروی پراید و پژو برخورد می کند. در این حادثه نیز، راننده و سه سرنشین خودروی پراید مجروح شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند. علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی خودروی رنو بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات سومین تصادف روز گذشته نیز ادامه داد: در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه خلیج فارس خیابان مردادغربی، یک دستگاه موتورسیکلت با سرعت در حال حرکت بوده که با یک عابر برخورد می کند. پس از برخورد، موتورسیکلت واژگون شده و دو راکب موتورسیکلت و یک نفر عابر به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند و روند درمان آنها هنوز ادامه دارد.

۲۳۳۲۳۶



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×