» حوادث » سقوط یک خانم ۲۱ ساله از ارتفاعات شمال پایتخت
حوادث

سقوط یک خانم ۲۱ ساله از ارتفاعات شمال پایتخت

خرداد 29, 1403 0

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از سقوط یک خانم جوان به دره فرحزاد خبر داد و گفت: این فرد با تلاش آتش نشانان نجات پیدا کرد و به مراکز درمانی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر روز گذشته، یک مورد حادثه سقوط به داخل دره در خیابان نفت، بلوار سیمون بولیوار به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

­این مقام مسئول با اشاره به اینکه­محدوده‌ای که فرد سقوط کرده بود، به بخش‌هایی از دره فرحزاد دسترسی داشت، افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، یک خانم جوان ۲۱ ساله به علت نامشخصی به داخل دره‌ای به عمق حدودا ۲۰ الی ۲۵ متر سقوط کرده است.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات خودشان را آغاز و کارگاه نجات را نصب کردند و چند نفر از نجاتگران و آتش نشانان خودشان را به پایین دره رساندند.

­ملکی با بیان اینکه فرد گرفتار شده زنده بود و از چند نقطه بدن دچار مصدومیت شده بود، افزود: آتش نشانان فرد مصدوم را روی برانکارد مخصوص مهار کرده و با احتیاط کامل به بالای ارتفاعات منتقل کردند.

­وی با اشاره به اینکه فرد مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد تا به مراکز درمانی منتقل شود، گفت: عملیات پس از تلاش بیش از ۲ ساعته آتش نشانان به پایان رسید.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×