امروز : جمعه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۴
- ویژهبرنامههای حرم رضوی در سوگ رحلت حضرت امالبنین (س) اعلام شد
- این پسربچه ناشنوا با «درمان انقلابی» توانست برای اولین بار بشنود
- قطع همیشگی یارانه معیشتی در ۱۴۰۴ | آیا شما در لیست حذفشدگان هستید؟
- رئیس کل دادگستری استان تهران: بیش از ۴۰ آسیب و خلا در نظام اقتصادی و تولیدی کشور استخراج و به مقامات اجرایی و قضایی کشور ابلاغ شد/ تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی استان تهران
- قوه قضاییه با تبلیغ دخانیات در فضای مجازی برخورد جدیتری داشته باشد/ ایجاد بند بدون دخانیات برای اولینبار در دنیا
- پیش بینی حساس قیمت دلار در آستانه سال نو میلادی
- طعنه سنگین صادق زیباکلام به عارف/ دولت تاجر خوبی نیست
- این نوع حمل و نقل عمومی در تهران منتفی شد
- برگزاری پویش نهال کاری “در سایه مادر” در ده شهرستان استان همدان
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران با بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۲۰ نفر از مراجعه کنندگان در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به اهمیت ملاقات مردمی اشاره کرد و گفت: ملاقات مردمی نباید صرفا نمادین باشد، بلکه باید از مشکلات مردم گرهگشایی کند. خبرگزاری میزان– پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی […]

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران با بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۲۰ نفر از مراجعه کنندگان در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به اهمیت ملاقات مردمی اشاره کرد و گفت: ملاقات مردمی نباید صرفا نمادین باشد، بلکه باید از مشکلات مردم گرهگشایی کند.
خبرگزاری میزان– پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگیهای لازم هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بیواسطه مسئولان با مردم، باقری سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران به همراه سید علی اصغر رفاهی مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی حوزه ریاست قوه قضاییه امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه به مدت ۵ ساعت در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با ۲۰ نفر از مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند، دیدار و به پروندههای آنها رسیدگی کرد.
در حاشیه ملاقات مردمی، باقری در گفتوگو با میزان گفت: در ملاقات مردمی امروز که به خوبی انجام گرفت به درخواستهای بیش از ۲۰ نفر رسیدگی شد. ملاقات مردمی نباید صرفا نمادین باشد. باید پیگیر حل مشکلات مردم بود. اگر مکاتبهای با مسئولین قضایی انجام میدهیم، قطعا نتیجه را درخواست میکنیم.
وی افزود: در راستای تضییع حق مراجعان با روسای دادگستریها و سرپرست مجتمعها جهت پیگیری آن ها تماس حاصل شد و مسئولان مربوطه قول پیگیری دادند تا در چارچوب قانون مشکلشان رفع شود.
در این دیدار مردمی نسبت به پرداخت مطالبات شکات موسسه کاسپین، دستور تسریع صادر شد، همچنین در راستای رسیدگی به پرونده مطالبات از تعاونی مسکن فرهنگیان اداره آموزش و پرورش که ۸۸۲ نفر در این پرونده سهم داشتند با عنایت به مفاد ماده ۴۷ اجرای احکام مدنی دستورات مقتضی صادر و در چندین پرونده دیگر نیز تصمیمات قانونی اتخاذ شد.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.