» قضائی » سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
قضائی

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

خرداد 28, 1403 0

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران با بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۲۰ نفر از مراجعه کنندگان در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به اهمیت ملاقات مردمی اشاره کرد و گفت: ملاقات مردمی نباید صرفا نمادین باشد، بلکه باید از مشکلات مردم گره‌گشایی کند.

خبرگزاری میزان– پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازم هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان با مردم، باقری سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران به همراه سید علی اصغر رفاهی مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی حوزه ریاست قوه قضاییه امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه به مدت ۵ ساعت در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با ۲۰ نفر از مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند، دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران به درخواست ۲۰ نفر ار مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی رسیدگی کرد

در حاشیه ملاقات مردمی، باقری در گفت‌وگو با میزان گفت: در ملاقات مردمی امروز که به خوبی انجام گرفت به درخواست‌های بیش از ۲۰ نفر رسیدگی شد. ملاقات مردمی نباید صرفا نمادین باشد. باید پیگیر حل مشکلات مردم بود. اگر مکاتبه‌ای با مسئولین قضایی انجام می‌دهیم، قطعا نتیجه را درخواست می‌کنیم.

وی افزود: در راستای تضییع حق مراجعان با روسای دادگستری‌ها و سرپرست مجتمع‌ها جهت پیگیری آن ها تماس حاصل شد و مسئولان مربوطه قول پیگیری دادند تا در چارچوب قانون مشکلشان رفع شود.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری استان تهران به درخواست ۲۰ نفر ار مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی رسیدگی کرد

در این دیدار مردمی نسبت به پرداخت مطالبات شکات موسسه کاسپین، دستور تسریع صادر شد، همچنین در راستای رسیدگی به پرونده مطالبات از تعاونی مسکن فرهنگیان اداره آموزش و پرورش که ۸۸۲ نفر در این پرونده سهم داشتند با عنایت به مفاد ماده ۴۷ اجرای احکام مدنی دستورات مقتضی صادر و در چندین پرونده دیگر نیز تصمیمات قانونی اتخاذ شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×