» قضائی » ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان سمنان آغاز به کار کرد
قضائی

ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان سمنان آغاز به کار کرد

خرداد 21, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان سمنان از آغاز به کار ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان با حضور اعضای شورای قضایی خبر داد.

خبرگزاری میزان– حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در اولین جلسه ستاد استانی گفت: سعی می‌شود در هفته قوه قضاییه بخشی از اقدامات شاخص و عملکرد سالانه دستگاه قضایی به سمع و نظر اقشار مختلف مردم برسد و در این مسیر باید تصویر سازی مناسبی از اقدامات در سطح جامعه رخ دهد.

وی تصریح کرد: بنا به منویات رهبر انقلاب؛ دستگاه قضایی متعلق به انقلاب، مردم و کشور است و باید در مسیر بوجود آوردن تصویر درست از قوه قضاییه علاوه بر رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط مجموعه شاغلین، با همکاری و هم افزایی رسانه‌های مختلف جمعی و سکو‌های اطلاع رسانی تبلیغات درستی انجام داد.

وی تاکید کرد: اعضا شورای قضایی ید واحد و زنجیره محکم و ناگسستنی است که همراهی، همکاری وهمدلی بین آنان، عامل پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در سند تحول و تعالی بشمار می‌آید.

 رئیس کل دادگستری استان سمنان عنوان کرد: هفته قوه قضاییه امسال با دوران تبلیغات زودهنگام چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان شده است و شورای قضایی و کارکنان دستگاه قضایی استان سمنان بعنوان بخش حاکمیتی موضع بی طرفی دارند و مجموعه دستگاه قضایی استان به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و عاری از تخلفات و جرم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری افزود: ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان سمنان کارگروه‌ها و کمیته‌های فرعی مختلفی در بخش های، تولیدات رسانه‌ای برای انتشار در فضای مجازی، بولتن‌های مختلف نوشتاری و طرح‌های متحدالشکلی را تهیه کرده است که در اختیار اقشار مختلف جامعه و صاحبان تریبون ها، نخبگان و صاحب نظران قرار می‌گیرد تا با آگاهی رسانی عمومی موجبات افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دوچندان شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: برگزاری ملاقات‌های مردمی، بازدید از زندان ها و واحد‌های تولیدی و بیش از ۴۰۰ برنامه دیگر در حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود تا مسیر اجرای عدالت و احقاق حقوق فردی و عمومی کشور در چشم انداز قوه قضاییه متعالی به بهترین وجه ممکن به وجود آید.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×