» قضائی » سال گذشته به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان رسیدگی شده است
قضائی

سال گذشته به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان رسیدگی شده است

فروردین 22, 1403 0

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان در سال جدید، تلاش برای اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه و تحقق شعار سال است، گفت: در سال گذشته به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان رسیدگی شده است.

خبرگزاری میزان-علی دهقانی در اولین نشست شوای معاونین، ضمن تشریح برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با تبریک سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و همچنین اشاره به فضیلت شب‌های قدر، اظهار کرد: به فرموده خداوند، شب قدر بالاتر و برتر از هزار ماه است و فرصت مناسبی برای تطهیر روح و دل است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان (جهش تولید با مشارکت مردم)، گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به‌ موقع دادگستری و حمایت‌های قضایی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزارو ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن قدردانی از تلاش کارکنان دادگستری استان به‌رغم کمبود امکانات و منابع انسانی و با تاکید بر تحقق برنامه‌های اولویت‌دار عملیاتی سال ۱۴۰۳، گفت: هدف اصلی و مهم‌ترین اولویت برنامه عملیاتی دادگستری استان خوزستان، رسیدگی به پرونده‌های معوق و مسن است.

دهقانی با اشاره به بهبود وضعیت تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و مسن نسبت به سال‌های گذشته و هزینه‌های مادی و معنوی این پرونده‌ها بر مجموعه دستگاه قضا و جامعه، افزود:سال گذشته توفیقات و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته، اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید به‌صورت کاربردی‌تر و منسجم‌تر تلاش شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×