» حوادث » سارقانی که بیش از ۴ فقره محکومیت دارند، به صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند
حوادث

سارقانی که بیش از ۴ فقره محکومیت دارند، به صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند

دی 23, 1402 0

سردار احمدرضا رادان  از نمایشگاه کشفیات یک هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد.

وی پس از گفت‌وگو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی ۵ تا ۶ سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت‌ها است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال را سال سختی برای مال‌خران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در همه استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آن‌ها صورت گرفته و ادامه می‌یابد.

وی توجه به ۲ نکته را ضروری دانست؛ نکته اول اینکه مردم عزیز مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است.

سردار رادان تصریح کرد: به مردم عزیز قول دادیم در بحث سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم که دغدغه آن‌ها کمتر شود و به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از ۴ مورد محکومیت کیفری دارند و جزء سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند و اهتمام فراجا در این مأموریت جدی است.

وی گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می‌شود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×