» جامعه » زنی به درون رودخانه پرید تا خرگوشی را نجات دهد/ عکس
جامعه

زنی به درون رودخانه پرید تا خرگوشی را نجات دهد/ عکس

تیر 24, 1403 0

نادیا زکالوند: امیلی سوئیفت اهل نیویورک که برای جشن چهارم جولای به رودآیلند رفته بود، زنی را دید که برای نجات خرگوشی که درون رودخانه افتاده بود و برای زنده ماندن تقلا می‌کرد، به داخل رودخانه پرید.

سوئیفت از این صحنه فیلمبرداری کرد و آن را در شبکه اجتماعی تیک‌تاک قرار داد. در این ویدیو، زنی که نام او فاش نشده است شناکنان در حالی‌که خرگوشی را به دست گرفته، خود را کنار دیوار بلند رودخانه می‌رساند. از طرفی کاپیتان ۲۶ ساله قایق «واترفایر» به نام کریستین ماینو که یکی از داوطلبان برگزاری این جشن بود، با قایق خود را به زن می‌رساند و او و خرگوش را سوار قایق می‌کند.

زنی به درون رودخانه پرید تا خرگوشی را نجات دهد/ عکس

ماینو به خبرگزاری محلی گفت، «ما برای آن زن، حلقه نجات انداختیم و با استفاده از نردبان او را از یک طرف قایق بالا کشیده و سوار قایق کردیم. آن زن هم خرگوش را محکم گرفته بود تا مطمئن شود خرگوش نجات پیدا می‌کند.»

زنی به درون رودخانه پرید تا خرگوشی را نجات دهد/ عکس

زنی که خرگوش را نجات داده بود، مورد تشویق شاهدان این ماجرا قرار گرفت. یکی از افرادی که در صحنه حضور داشت، گفت: «بیشتر ما به حیوانات اهمیت می‌دهیم، اما آن خانم که برای نجات خرگوش داخل رودخانه که آب آن کمی هم کثیف است انداخت، یک کم بیشتر از ما حیوانات را دوست دارد.»

منبع:

upi



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×