» قضائی » رییس کل دادگستری استان البرز رأی خود را به صندوق انداخت  – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

رییس کل دادگستری استان البرز رأی خود را به صندوق انداخت  – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 14, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز صبح امروز و در نخستین دقایق شروع رأی گیری با حضور در «مسجد جامع رجایی شهر کرج»، ضمن مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و ششمین دوره خبرگان رهبری در استان البرز، نامزدهای مدنظر را انتخاب و رأی خود را به صندوق انداخت.

حسین فاضلی هریکندی سپس در گفت‌وگویی با اشاره به انجام مقدمات انتخاباتی آرام، پرشور و بدون حاشیه در روز جاری، از تلاش همه مجریان، ناظران و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضائی استان که همه همت خود را به کار بستند تا انتخاباتی با مشارکت بالا و بدون تخلف برگزار شود و آرای مردم مورد صیانت قرار گیرد تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه با تدارک برنامه‌های متعدد در انتخابات جاری تلاش شد تا قانون جدید انتخابات و مسئولیت‌های نامزدها و طرفداران آن‌ها تبیین شود تصریح کرد: با اقدامات پیشگیرانه انجام شده تاکنون فقط تعداد محدودی پرونده در ارتباط با انتخابات جاری در دادگستری کل استان البرز تشکیل شده و در روند تحقیقات قضائی قرار دارد که در نوع خود کم نظیر بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت حداکثری، انتخابات پرشور مدنظر مقام معظم رهبری، با حضور با انگیزه مردم به ویژه جوانان محقق شود و به عنوان پشتوانه امنیت ملی در مقابل دشمنان نظام اسلامی باشد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×