امروز : سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴
- آغاز طرح جایگزینی ۲۷ هزار تاکسی و موتورسیکلت فرسوده در تهران
- ترفندهایی برای پیدا کردن دوربین مخفی در اتاق هتل
- نظریه مشورتی درباره مطالبه غرامت در صورت بطلان مزایده به سبب عدم مالکیت محکومعلیه
- شعار سال؛ مبنای تدوین برنامههای بخش اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد
- شهادت یکی از حافظان امنیت در سیستان و بلوچستان
- درخواست سهامداران برای کاهش حجم مبنای نمادها در بورس
- مشارکت حداکثری در انتخابات اسلام و جمهوری اسلامی را تقویت خواهدکرد
- سفر وزیر خارجه اسپانیا به سوریه و لبنان
- خدمات ویژه مترو به راهپیمایان روز قدس
روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران سال ۱۴۰۲
روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران سال ۱۴۰۲ منتشر شد یکتانت با انتشار گزارش سالیانه خود اعلام کرد: «در ادامه گزارشی که سال گذشته از فضای بازاریابی دیجیتال ایران توسط یکتانت منتشر شد، امسال نیز به سراغ روایت دوباره آن و بررسی ابعاد جدیدی در این زمینه رفتهایم. ما در «روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال […]

روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران سال ۱۴۰۲ منتشر شد
یکتانت با انتشار گزارش سالیانه خود اعلام کرد: «در ادامه گزارشی که سال گذشته از فضای بازاریابی دیجیتال ایران توسط یکتانت منتشر شد، امسال نیز به سراغ روایت دوباره آن و بررسی ابعاد جدیدی در این زمینه رفتهایم.
ما در «روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۲» تلاش کردهایم تا علاوه بر نشان دادن وضعیت امروز بازاریابی دیجیتال ایران، ارتباط نقاط مختلف این فضا را با دادههای مستخرج از فعالیتهای تبلیغکنندگان، نمایشدهندگان و کاربران ایرانی به تصویر بکشیم.»
گزارش کامل یکتانت را می توانید از اینجا بخوانید
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.