» قضائی » رسیدگی به مشکلات قضایی ۷۶۰ نفر در استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر
قضائی

رسیدگی به مشکلات قضایی ۷۶۰ نفر در استان کرمانشاه به مناسبت دهه فجر

بهمن 21, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از رسیدگی به مشکلات بیش از ۷۶۰ نفر از شهروندان در میز خدمت دادگستری استان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

خبرگزاری میزان – هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان کرمانشاه دوشنبه این هفته را به ملاقات‌های مردمی و برگزاری میز خدمت اختصاص داده و ضمن استماع سخنان مراجعان، دستورات مقتضی و قانونی را برای حل مشکلات آن‌ها صادر کردند.

در این ملاقات‌ها که پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکیدات ریاست قوه قضاییه جهت ارتباط بی واسطه مسئولین قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از ۷۶۰ نفر از مراجعان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و عید بزرگ مبعث خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مردم، ولی نعمت مسئولین هستند و تکریم و رسیدگی به امور آن‌ها یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی است.

کرمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی بودن مسئولین افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته دیدار رودررو و بی واسطه با مردم و پیگیری مسائل و مشکلات آن‌ها در تمامی حوزه‌های قضایی استان به صورت هفتگی و همچنین به مناسبت‌های مختلف در دستور کار دستگاه قضایی استان کرمانشاه است و امید است با آگاهی بخشی در ارتقای سطح دانش حقوقی مردم و رسیدگی به مشکلات قضایی آن‌ها موثر واقع شود.

لازم به ذکر است در میز خدمت و ملاقات مردمی دوشنبه این هفته در تمام حوزه‌های قضایی استان به درخواست‌های مراجعان از قبیل اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، بازبینی و بررسی مجدد برخی پرونده‌ها و تسریع در رسیدگی، تقاضای مرخصی و عفو و بخشودگی، تقاضای تعدیل و تقسیط و تقاضای صلح و سازش رسیدگی شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×