» قضائی » رسیدگی به مشکلات حقوقی ۱۳۰ نفر از شهروندان در مسجد جامع اصفهانک توسط مسئولان قضایی دادگستری استان تهران
قضائی

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۱۳۰ نفر از شهروندان در مسجد جامع اصفهانک توسط مسئولان قضایی دادگستری استان تهران

بهمن 18, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان تهران در راس یک هیئت قضایی ضمن حضور در مسجد جامع اصفهانک، به مدت دو ساعت پاسخگوی مطالبات بیش از ۱۳۰ نفر از مراجعان و مردم بود. 

خبرگزاری میزان_ در راستای دستور اخیر ریاست قوه قضاییه به‌منظور حضور هر چه بیشتر مقامات و مسئولان قضایی در مساجد و اجتماعات مردمی و استماع بدون واسطه مسائل و مشکلات مردم و اقدام در حد توان و مقدورات قانونی به‌منظور رفع مسائل و مشکلات مطروحه، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در راس یک هیئت قضایی هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع اصفهانک حضور یافت.

رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت قضایی همراه ضمن اقامه نماز مغرب و عشا، به مدت دو ساعت مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی حاضرین را مورد استماع قرار داد و ارشادات قضایی لازم را در جهت مساعدت به مراجعان به‌عمل آورد.

رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی ۱۳۰ نفر از شهروندان در مسجد جامع اصفهانک متوسط سئولان قضایی دادگستری استان تهران

القاصی به‌همراه ۱۰ نفر از معاونان خود و چهار نفر از قضات در حدود دو ساعت مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۱۳۰ نفر از مردم و مراجعان را مورد رسیدگی قرار دادند و دستورات لازم را به‌منظور گره‌گشایی از مشکلات مردم صادر کردند.

گفتنی است؛ مسئولان بازرسی کل استان تهران، شهرداری منطقه ۱۴ تهران و مسئولان انتظامی نیز در کنار رئیس کل دادگستری استان تهران پاسخگوی مراجعان بودند.

شایان ذکر است؛ بنابر دستور صریح رئیس کل دادگستری استان تهران، مدیران و مسئولان واحد‌های قضایی، دادسرا‌ها و دادگستری‌ها مکلفند به‌طور مستقیم در اجتماعات مردمی حضور یافته و شنوای مسائل و مشکلات مردم و مراجعان باشند و در چارچوب اختیارات قانونی خود در جهت رفع مسائل و مشکلات آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×