» قضائی » رئیس کل دادگستری زنجان در دیدار با جامعه ایثارگران استان به درخواست‌های ۲۲ نفر رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری زنجان در دیدار با جامعه ایثارگران استان به درخواست‌های ۲۲ نفر رسیدگی کرد

خرداد 17, 1403 0

رئیس کل دادگستری زنجان با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان پاسخگوی مشکلات حقوقی ۲۲ نفر از ایثارگران بود.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه دیدار‌های مردمی به همراه دادستان مرکز استان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان و معاونین قضایی با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با ۲۲ نفر دیدار کرد.

وی با توجه به، نقش، جایگاه شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران در تحکیم و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: همه ما باید قدردان از خودگذشتی شهدا و خانواده آن‌ها و ایثارگران باشیم چرا که امنیت و آسایش کنونی مدیون خون پاک آن‌ها و زحمات جامعه ایثارگر است و این امر وظیفه ما را در رسیدگی به مشکلات این قشر من جمله خانواده شهدا دو چندان می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق هدف از دیدار با جامعه ایثارگران را شنیدن صحبت‌ها و مشکلات قضایی و تلاش برای رفع آن‌ها بیان کرد.

وی با بیان اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم افزود: خدمت به جامعه ایثارگران و خانواده معزز شهدا یک افتخار و وظیفه است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: حضور مسئولین در میان مردم در مساجد و نهاد‌ها برای شنیدن مسائل و مشکلات و پیگیری آن‌ها بسیار اثر گذار است در همین راستا دوشنبه‌های هر هفته مسئولین قضایی در یک مسجد زنجان با نمازگزاران و اهالی دیدار عمومی دارند.

وی افزود: امروز در دیدار با جامعه ایثارگران استان تعداد ۲۲ در خواست مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت که تلاش می‌کنیم مشکلات بیان شده با جدیت پیگیری و رفع شود.

انتهای پیام/

 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×