» قضائی » رئیس کل دادگستری زنجان به مشکلات مردمی در مسجد امام حسین (ع) کوی شهرآرا و نانوایان رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری زنجان به مشکلات مردمی در مسجد امام حسین (ع) کوی شهرآرا و نانوایان رسیدگی کرد

خرداد 12, 1403 0

 رئیس کل دادگستری زنجان در راستای دیدار‌های هفتگی خود که در مساجد محلات و مناطق مختلف انجام می‌شود، با حضور در مسجد امام حسین (ع) کوی شهرآرا و نانوایان زنجان با نمازگزاران و اهالی این دو شهرک دیدار کرد و پای صحبت‌ها و مشکلات مردم نشست.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در جمع مردم و نمازگزاران کوی شهرآرا و نانوایان زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، با استناد به سند تحول قضایی و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر برگزاری دیدار‌های چهره به چهره مسئولین با مردم، مسئولین دستگاه قضایی استان هر هفته روز‌های دوشنبه در یکی از مساجد شهر زنجان در میان مردم حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

مشکلات دو شهرک امیرکبیر و اندیشه در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان زنجان بررسی شد

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهر آرا و نانوایان در بازدید میدانی که ۲. روز پیش به همراه دادستان مرکز استان انجام شد احصا شده است، افزود: امروز با حضور مسئولین قضایی و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان جلسه بررسی و تلاش برای رفع آنها تشکیل شده است.

 رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه هدف از حضور در این مسجد شنیدن مشکلات اهالی این دو شهرک و همفکری برای رفع آن‌ها است، گفت: سعی ما در این دیدار‌های مردمی و چهره به چهره با مردم ضمن بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و معظلات و مشکلات محلی دستور کار است و دادستان مرکز استان از باب حقوق عامه ماموریت داده شده تا رفع مشکلات مسائل را پیگیری کنند.

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان زنجان با اهالی شهرک‌های شهر آرا و نانوایان

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق گفت: از سوی اهالی و نمازگزاران دغدغه‌هایی مربوط به نبود مدارس و اتوبوس، مشکلات بهداشتی، زیست محیطی و فاضلاب و عدم آسفالت ریزی خیابان‌ها مطرح شد که پس از توضیحات مدیران کل آموزش و پرورش استان، محیط زیست، آب و فاضلاب، دامپزشکی شهردار منطقه یک دستورات لازم با تعیین بازده زمانی و با تخصیص اعتبار برای رفع مشکلات و رعایت آسایش اهالی صادر شد.

در این دیدار دادستان مرکز استان، معاونین رئیس کل، شهردار منطقه یک، مدیر کل آموزش پرورش استان، مدیر کل آب و فاضلاب استان، مدیر کل محیط زیست استان، مدیر کل دامپزشکی استان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان رئیس کل دادگستری استان زنجان را همراهی می‌کردند. 

انتهای پیام/ 

 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×