» قضائی » رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از حوزه‌های قضایی مهرستان، سیب و سوران، سراوان و خاش بازدید کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از حوزه‌های قضایی مهرستان، سیب و سوران، سراوان و خاش بازدید کرد

خرداد 29, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از حوزه‌های قضایی مهرستان، سیب و سوران، سراوان و خاش با کارکنان قضایی گفت‌وگو و دستورات لازم برا حل مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از معاونین دادگستری استان از حوزه‌های قضایی و شورا‌های حل اختلاف مهرستان، سیب و سوران، سراوان و خاش بازدید و از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها و کمبود‌ها و مشکلات قرار گرفت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد در بازدید از حوزه‌های قضایی مهرستان، سیب و سوران، سراوان و خاش از فضای اداری این شهرستان‌ها، از خدمات کارکنان قضایی و اداری تقدیر کرد.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در این بازدید همچنین به بررسی درخواست‌های کارکنان اداری و قضایی این حوزه‌ها پرداخت. 

در بازدید رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از معاونین از شعب قضایی این شهرستان آمار عملکرد شعب این حوزه‌ها شامل نرخ رسیدگی، سطح نگاهداشت پرونده، موجودی شعب، پرونده‌های زندانی‌دار و آمار اجرای احکام دادگاه اتقان آرا و استفاده از نهاد‌های ارفاقی مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های بی شائبه قضات و کارکنان این حوزه‌های قضایی، بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب تاکید کرد.
 
وی همچنین با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف این شهرستان‌ها از تلاش‌های ارزنده صلح‌یاران و ریش سفیدان و بزرگان طوایف در حل و فصل دعاوی و صلح و سازش بویژه در پرونده‌های قصاص نفس تقدیر کرد. 

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از بایگانی راکد این شهرستان‌ها درخصوص ساماندهی بایگانی راکد نیز دستوراتی صادر کرد. 

وی در حاشیه بازدید از این حوزه‌ها با برخی از مراجعه کنندگان نیز دیدار و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت. 

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به بازرسی انجام شده از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران، مهرستان و خاش، نشست با همکاران اداری و قضایی و بازدید از شعب و بررسی عملکرد شعب دادسرای این شهرستان‌ها گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده این حوزه‌ها از نظر رسیدگی به پرونده‌ها عملکرد مطلوب و خوبی دارند و تقریباً اطاله دادرسی در این شهرستان‌ها با تلاش همکاران به حداقل رسیده است. 

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان به همراه معاونان در سفر به شهرستان‌های سراوان و خاش از نزدیک و به صورت میدانی از زندان‌های این شهرستان‌ها بازدید کرد. 

برپایی میز خدمت رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در مراکز تامینی و تربیتی شهرستان‌های سراوان و خاش از دیگر اقدامات انجام گرفته در بازدیداز زندان بود.

 در حاشیه نشست هم اندیشی با قضات در زندان‌های سراوان و خاش قضات با حضور درون بند‌ها به بررسی مشکلات قضایی و درخواست‌های مددجویان پرداختند و تعدادی از مددجویان با توجه به نوع درخواست خود در دیداری چهره به چهره با رئیس کل دادگستری به بیان مشکلات پرونده‌ای و… پرداختند و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پاسخگوی درخواست‌های مددجویان بود و دستورات لازم را به کارشناسان حوزه مربوطه ارجاع کرد.

در این بازدید معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی، معاون قضایی رئیس کل در امور شورا‌های حل اختلاف، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان سیستان و بلوچستان و مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان حضور داشتند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×