» قضائی » رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات ۴ خانواده زندانی نیازمند در شهرستان عسلویه رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات ۴ خانواده زندانی نیازمند در شهرستان عسلویه رسیدگی کرد

تیر 24, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن ملاقات با ۴ خانواده زندانی به مشکلات آن‌ها رسیدگی و کمک‌های معیشتی به آن‌ها اهدا کرد.

خبرگزاری میزان – مهرانگیز رئیس کل دادگستری بوشهر در راستای بازدید‌های هفتگی خود در شهرستان عسلویه حضور پیدا کرد و گفت: کلیه قضات و مسئولین قضایی در را راستای کاهش جمعیت کیفری گام بردارند و از زندانی و حتی خانواده‌های زندانیان حمایت کنند که در این خانواده‌ها بعضا سرپرست آن‌ها در زندان به سر می‌برند که باعث آسیب بیشتری به این قشر و فرزندان آن‌ها می‌شود که نیازمند حمایت از سوی نهاد‌ها و خیرین هستند.

 وی با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان دچار مشکلات معیشتی، کمبود‌های غذا والبسه و حتی در مواردی فاقد وسائل سرمایشی در این فصل گرم هستند و در مواردی هم در تامین هزینه درمان خود دچار مشکل هستند گفت: کلیه خیرین و مسئولین دلسوز که همیشه یاری‌رسان نیازمندان هستند به خانواده‌های زندانیان یاری برسانند.

مهر انگیز گفت: در این بازدید از ۴ خانواده زندانی دیدار کردیم و از نزدیک ضمن استماع مسائل و مشکلات آن‌ها پرونده‌های زندانی آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم که تا جایی امکان داشت کمک‌های قانونی برای آن‌ها در نظر گرفته شد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان بوشهر و دیگر مسئولین در این دیدار ضمن ابراز همدردی با این خانواده ها، بسته‌های معیشتی اقلام خوراکی، کمک نقدی و غیر نقدی اهدا کردند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×