» قضائی » رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات مردم جزیره شیف رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات مردم جزیره شیف رسیدگی کرد

خرداد 30, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن حضور در نماز جمعه اهل تسنن گفت: باید در بین مردم حضور یافت و مشکلات آن‌ها را بررسی و در صدد رفع آن اقداماتی انجام داد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جمع نمازگزاران ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حقوق عامه و رسیدگی به مشکلات مردم گفت: اولویت دادگستری استان مردم‌داری و با مردم بودن است که به کلیه مسئولان قضایی استان تاکید شده است که در بین مردم باشند و به خواسته‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

وی افزود: در دیدار با مردم این اهالی و گفت‌وگو با آن‌ها مشکلاتی را مطرح کردند که در این خصوص دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شد.

مهرانگیز گفت‌: از جمله مشکلات و خواسته مردم جزیره شیف در خصوص آب شیرین، برق و قیمت زمین‌های مربوط به بنیاد مسکن بود که دستور داده شد جلساتی با حضور کلیه مسئولین متولی این امر در جزیره شیف تشکیل و کلیه مشکلات آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی کنند که این نشست به زودی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: باید مسئولین در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار داده و در صدد رفع آن برآیند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×