» قضائی » رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به مشکلات حقوقی و قضایی ۵۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

بهمن 22, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جریان دیدار مردمی این هفته، با بررسی مشکلات حقوقی و درخواست‌های مختلف قضایی ۵۰ نفر از مراجعین از جمله خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، دستور رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – مهدی مهر انگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی هفتگی که با حضور، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر ورئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و سرپرست دادگاه تجدید نظر استان بوشهر و معاونان قضایی رئیس کل برگزار شد، با رسیدگی به مشکلات حقوقی ۵۰ نفر از مراجعان و درخواست‌های آن‌ها که از موارد مختلف قضایی بود، دستورات لازم را ارائه کرد.

وی در حاشیه این نشست تکریم ارباب رجوع و مردم سالاری را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و گفت: به همه‌ی حوزه‌های قضایی استان تاکید شده به خواسته‌ها و مشکلات قضایی و حقوقی مردم را در اسرع وقت رسیدگی کنند و مردم بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: همچنین به مسئولین قضایی تاکید شده علاوه بر دیدار‌های هفتگی در مساجد، مصلی‌ها و کانون‌های فرهنگی نیز در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کنند.

وی گفت: در این دیدار به درخواست‌ها و خواسته‌های مختلف حقوقی و قضایی مردم از جمله تسریع در رسیدگی‌ها، عفو و بخشودگی، کاهش مجازات و جایگزین حبس و دعاوی ملکی و ثبتی و مواردی نیز که موضوع ماده ۴۷۷ بود با ارایه طریق، پاسخگویی و دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×