» قضائی » رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۷۰ نفر از مراجعان رسیدگی گرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان ایلام به درخواست‌های ۷۰ نفر از مراجعان رسیدگی گرد

مرداد 4, 1403 0

رئیس کل دادگستری ایلام به همراه معاونان قضایی خود به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۷۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان – علی محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی وی در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعین و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات ۷۰ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌های آنان صادر کردند.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، اعطای مرخصی به زندانیان، معرفی به کمیسیون عفو و بخشودگی، تخفیف و تعلیق مجازات و سایر ارفاقات قانونی، تقاضای اعمال ماده۴۷۷ و تقاضای ارشاد و معاضدت قضایی از مهم‌ترین خواسته‌های مراجعه کنندگان از دستگاه قضایی استان ایلام بود.

رئیس کل دادگستری ایلام در حاشیه این دیدار گفت: مسئولان و مدیران باید مردمی و ساده زیست باشند یعنی اینکه با مردم نشست و برخاست داشته باشند و با تواضع و شنیدن بی واسطه حرف مردم با چهره‌ای باز و روی خوش توفیق خدمت به مردم را از دست ندهند.

گفتنی است متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری ایلام و معاونین قضایی ایشان به وب سایت دادگستری استان ایلام به نشانی https://dadgostari-il.eadl.ir/ مراجعه و از طریق منو سامانه نوبت دهی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×