» قضائی » رئیس کل دادگستری استان البرز به درخواست حقوقی ۲۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان البرز به درخواست حقوقی ۲۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

خرداد 12, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان البرز در ملاقات مردمی ضمن رسیدگی به مشکلات ۲۵ نفر از مراجعان، دیدار با مردم را فرصت مطلوبی برای آشنایی با مشکلات آن‌ها دانست.

خبرگزاری میزان – حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار مردمی این هفته که در محل دادگستری کل استان البرز برگزار شد ضمن بررسی درخواست‌های ۲۵ نفر از مراجعان، ارشادات و راهنمایی‌های لازم را ارائه و در برخی موارد با تماس تلفنی با مدیر مربوطه و در برخی دیگر در مسیر حل مشکلات مراجعان دستورات کتبی مقتضی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه دیدار مردمی با بیان اهمیت دیدار‌های مردمی و گفت‌وگو‌های رو در رو با مراجعان، آن را فرصتی مطلوب برای آشنایی از نزدیک با دغدغه‌ها، مشکلات و حتی موانع ارائه خدمات به مردم برشمرد و گفت: بر این اساس در روز‌های سه شنبه هر هفته، مدیران قضایی استان مکلف شده‌اند، پذیرای مراجعان باشند و شخصا پس از استماع مشکلات و درخواست‌ها، پیگیری‌های لازم را هم داشته باشند. 

وی با تاکید بر اینکه گفت‌وگو با مردم و همچنین اتخاذ روش‌های اقناعی و تبیینی توسط قضات و مدیران در مواردی که یکی از طرفین پرونده ابهاماتی در خصوص رای صادره دارد در تغییر دیدگاه و پذیرش رای صادره بسیار موثر است، تصریح کرد: باید تلاش شود با افزایش دانش حقوقی مردم در مقاطع مختلف آموزشی و رسانه‌ها، پذیرش آرای صحیح صادره توسط قضات که مبتنی بر قوانین موضوعه است را سهل‌تر کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز تعداد دیدار‌های مردمی انجام شده توسط کلیه مدیران قضایی استان در هفته جاری را ۷۱۱ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×