» قضائی » رئیس کل دادگستری استان اصفهان:با تقویت شعب تحقیق از حجم پرونده‌های دادسرا کاسته خواهد شد
قضائی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:با تقویت شعب تحقیق از حجم پرونده‌های دادسرا کاسته خواهد شد

بهمن 16, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید تولایی اصفهان بازدید بعمل آوردند.

خبرگزاری میزان _ حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان در جریان بازدید‌های سرزده از مجتمع‌های قضایی شهر اصفهان با حضور در دادسرای شماره (۱) اصفهان شهید تولایی، به صورت چهره به چهره با کارکنان و مراجعین ملاقات و به بررسی مشکلات مربوط به این دادسرا پرداخت.

رئیس دستگاه قضایی استان در جریان این بازدید بیان داشت: مهمترین مشکل دادسرای شماره یک اصفهان، موجودی بالای پرونده است که علت آن ثبت الکترونیکی پرونده‌های سنوات پیشین بوده و با تمهیدات اندیشیده شده در سال جدید این حجم پرونده کاهش خواهد یافت.

وی اهمیت این دادسرا بیان داشت: در دادسرای شهید تولایی، شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم مهم امنیتی، اقتصادی و اجتماعی مستقر است که از حیث اهمیت یکی از دادسرا‌های مهم قضایی استان به‌حساب می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد با شروع به کار نیرو‌های جدید و تقویت و افزایش شعب تحقیق از حجم پرونده در دادسرا کاسته و در نتیجه آن مشکل اطاله دادرسی نیز کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×