اخبار ویژه حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Wednesday, 21 May , 2025
امروز : چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۴
شناسه خبر : 12120
  پرینت خانه » قضائی تاریخ انتشار : 12 فوریه 2024 - 12:31 | 19 بازدید | ارسال توسط :

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد. خبرگزاری میزان – پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند […]

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم در ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه به مناسبت ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان امروز (چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه) به همراه حکیم مدیر کل نظارت و بازرسی مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در ارتباط با برخی پرونده‌ها و درخواست‌های مطروحه در چارچوب قانون دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام/



منبع

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

2 × چهار =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.