» قضائی » رئیس سازمان زندان‌ها در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد 
قضائی

رئیس سازمان زندان‌ها در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد 

بهمن 20, 1402 0

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان – پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم در ایام دهه فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن ماه) در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی و در ارتباط با برخی پرونده‌ها و درخواست‌های مطروحه در چارچوب قانون دستوراتی را صادر کرد.

غلامعلی محمدی درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: در ملاقات مردمی امروز پرونده ۱۰ نفر از مراجعانی که در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه تشکیل شده بود با حضور متقاضیان استماع و بررسی شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه که بستری برای تسهیل برقراری ارتباط مردم با مسئولان قضایی برقرار کرده است، گفت: در ایام مبارک دهه فجر با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه پاسخگو درخواست‌های برخی از مراجعان برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب هستیم.

محمدی بیان کرد: یکی از مراجعان در این ملاقات مردمی از بستگان یک زندانی بود که در مورد بررسی وضعیت قضایی زندانی دستورات و اقدامات لازم انجام شود تا با توجه به حسن سلوک و رفتارش در زندان اگر استحقاق برخورداری از عفو را دارد در مسیر فرایند عفو قرار گیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: یکی دیگر از خانواده زندانیان در این ملاقات مردمی خواستار این بودند که تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار گیرند که در این رابطه نیز دستور صادر شد تا استعلامات لازم صورت گیرد و اگر از منظر مددکاری زندان واجد شرایط تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند این امر انجام شود.

محمدی اظهار کرد: یکی دیگر از مراجعان در رابطه با استخدام و جذب مطالبی را مطرح  کرد و با توجه به اینکه متقاضی در آزمون فراگیر سازمان زندان ها که اخیراً نیز برگزار شده بود و در مرحله اول نیز نمره لازم را کسب کرده بود مقرر شد در فرایند مراحل بعدی نیز اقدامات لازم در مورد این شخص صورت گیرد.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط مردمی یکی از برکات است چرا که می‌توانیم به طور مستقیم با مردم ارتباط برقرار کنیم و در حد بضاعت و امکاناتی که وجود دارد حسب تقاضاهایی که می‌شود گره‌گشایی از کار مردم را انجام دهیم.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×