» قضائی » دیدار قائم مقام دادگستری کل استان تهران با خانواده شهید خلیل‌زاده
قضائی

دیدار قائم مقام دادگستری کل استان تهران با خانواده شهید خلیل‌زاده

اسفند 27, 1402 0

قائم مقام دادگستری استان تهران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید مهدی خلیل‌زاده دیدار کرد.

خبرگزاری میزان_ حاجی رضا شاکرمی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه سید رضاسجودی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و رضا صابری، مشاور امور ایثارگران رئیس کل دادگستری استان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و به‌منظور ادای احترام به خانواده شهدا با حضور در منزل پدر شهید مهدی خلیل‌زاده که از مسئولان و قضات دستگاه قضایی بوده‌اند با خانوداه این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حاجی رضا شاکرمی در این دیدار با بیان اینکه قلب شهید همچون آیینه صاف است به حدیث نبوی رسول اکرم صلی الله علیه و آله اشاره کرد و اظهار داشت: سه گروه هستند که در روز قیامت خداوند شفاعت آنان را می‌پذیرد؛ پیامبران، عالمان و سپس کسانی که در راه خدا شهید شده‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: خدمت و حضور در محضر خانواده معزز شهدا و ایثارگران افتخار است و مسئولیت و حضور ما در هر مقام و جایگاهی که امروز در آن قرار داریم مدیون شهدای عظیم الشان است.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان این دیدار با اشاره به اینکه بزرگان، مسئولان و مردم قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده آن‌ها هستند بیان داشت: همگی قدردان خانواده شهدا و ایثارگران هستیم که عزیزترین گوهر وجودی خود را در راه اعتلای اسلام و کشور فدا کردند.

شایان ذکر است که شهید مهدی خلیل‌زاده در ۱۰ شهریور ماه سال ۱۳۴۶ در ری متولد شد. این شهید گرانقدر از شهدای غواص بودند که سرانجام در ۲۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به علت اصابت ترکش خمپاره در شلمچه به مقام والای شهادت نایل گشت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×