» قضائی » دیدار رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان بوشهر با خانواده شهید سید محسن هاشمی 
قضائی

دیدار رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان بوشهر با خانواده شهید سید محسن هاشمی 

اسفند 28, 1402 0

مسئولان قضایی استان بوشهر با خانواده همکار گرامی سید مجتبی هاشمی برادر شهید سید محسن هاشمی دیدار کردند.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا به همراه معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و جمعی از همکاران با خانواده همکار گرامی سید مجتبی هاشمی برادر شهید سید محسن هاشمی دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدار که مادر شهید والامقام مقام سید محسن هاشمی نیز حضور داشتند، ضمن قدردانی از ایثارگری و صبوری آن‌ها گفت: شهدا با نیل به مقام شهادت به فوز عظیم و صلاح و رستگاری دست یافتند و شهادت در راه باری تعالی دارای مقام و مرتبه‌ای عظیم است و اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما سرکشی از خانواده شهدا و خدمت گذاری آنهاست، افزود: منازل شهدا پر از نور و معنویت است.

مهرانگیز افزود: امنیت، آسایش و آرامش امروز همه مردم ایران، مدیون تک تک شهداست و امید است خداوند توفیق دهد که حق گذار باشیم و شرمسار نشویم.

رئیس شورای قضایی استان بوشهر ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با فرمان خود نزدیک ۲۰۰ هزار نفر در لبیک این پیام شهید شدند که اغلب آن‌ها جوانانی بودند که در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرده بودند.

مهرانگیز تصریح کرد: خانواده شهدا در امتحان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب نمره قبولی گرفته و مایه افتخار همه ما و همه دوران‌ها هستند و امروز نوبت ما مسئولین است که تلاش کنیم از ثمرات و برکات خون شهدا پاسداری و صیانت کنیم.

 مهر انگیز به اجر و پاداش خانواده‌های شهدا اشاره و ادامه داد: خداوند متعال برای شهدا اجر عظیمی قائل شده است و خانواده، مادران و همسران شهدا هم دارای سهم عمده بوده و می‌بایست قدر این انتساب را بدرستی دانست.

 در این دیدار رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اهدا لوح سپاس و هدیه از خانواده شهید محسن هاشمی تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×