» حوادث » دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 10, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم بهمن ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در محدوده خیابان بدخشان کمالی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به و یک دستگاه موتورسیکلت که راکب آن رفتار نامتعارف از خود نشان می‌داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل از مرکز تهران به سرقت رفته و راکب آن سارق حرفه‌ای است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و به هشدار مأموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار موتور سیکلت مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ نظری خاطرنشان کرد: متهم سابقه دار بوده پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت ۱۰ موتورسیکلت اعتراف کرد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×