افزونه جلالی را نصب کنید.
- حقوق ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی سربازان در ۱۴۰۴ تصویب شد
- مصرف گاز در ادارات لرستان ۱۶ درصد افزایش یافت
- آتش سوزی برج مسکونی در غرب تهران/ عکس
- زلزله خاموش در کمین ایران/ کدام استانها بیشتر در خطر «فرونشست زمین» قرار دارند؟
- تهران زیر صفر؛ دمای مناطق مختلف استان چقدر است
- صحیفه سجادیه راهی برای نزدیکتر شدن به معارف اهل بیت است
- پیشبینی افزایش سرعت باد و بارش پراکنده در استان یزد
- «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- پلیس شهرری اراذل و اوباش را زمینگیر کرد
دستاندازهای قدیمی در صنعت خودروی ایران
به گزارش اکوایران، چالش هایی مانند حضور تمام قد دولت در خودروسازی و قیمت گذاری دستوری که باعث شده تا خودروسازان محصولات خود را زیر قیمت تمام شده برای مشتریان فاکتور کنند و از طرفی کیفیت محصولات که داد خریداران خودرو را به آسمان برده، همگی به نوعی اجازه حرکت درست را از این صنعت […]

به گزارش اکوایران، چالش هایی مانند حضور تمام قد دولت در خودروسازی و قیمت گذاری دستوری که باعث شده تا خودروسازان محصولات خود را زیر قیمت تمام شده برای مشتریان فاکتور کنند و از طرفی کیفیت محصولات که داد خریداران خودرو را به آسمان برده، همگی به نوعی اجازه حرکت درست را از این صنعت سلب کرده اند.
در نشستی که به همت انجمن علمی سیاستگذاری دانشگاه شریف برگزار شد دلیل عقب ماندگی صنعت خودروی کشور بررسی شد. در ابتدای این نشست، مستندی با عنوان «اسب بیبخار» پخش شد.
در این نشست رضا فاطمی امین، وزیر پیشین صمت، حسین عبده تبریزی، صاحبنظر اقتصادی، هاشم یکه زارع، مدیرعامل پیشین ایران خودرو و حسن قره ئی، قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در حوزه استراتژی و توسعه محصول حاضر بودند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.