» قضائی » در مسئله فلسطین، محو اسرائیل ملاک بوده و این آیت الهی است
قضائی

در مسئله فلسطین، محو اسرائیل ملاک بوده و این آیت الهی است

فروردین 21, 1403 0

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با ادامه‌ی مبارزات و استقامت مردم مسلمان فلسطین و غزه و حمایت جهان اسلام و آزادی خواهان، فلسطین آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد.

خبرگزاری میزان_ محمد جعفر عبدالهی با اشاره به گذشت بیش از چهار دهه از تدبیر روشن فکرانه و راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله) به مناسبت خروش ملت‌های مسلمان در اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سرنگونی اسرائیل غاصب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» گفت: مردم شریف ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای سعی کرده است نقش هدایت، راهبری و انتقال پیام حمایت از مظلومیت کودکان، زنان و مردان مظلوم فلسطین و غزه را به ملت‌های آزادی خواه جهان ایفا کند.

وی تصریح کرد: این اتفاق به نحوی رقم خورده است که حال صحبت از حضور مردان و زنان عدالت طلب و آزادی خواه سراسر دنیا در میدان‌های حمایت از مردم فلسطین اشغالی شنیده می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: باور غلط مزدوران اسرائیلی و حامیان صهیونیست این است که با به شهادت رساندن فرزندان برومند این مرزوبوم، عزم راسخ و استوار ملّت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان متوقف می‌شود؛ بلکه خون‌های به ناحق ریخته مدافعان مظلوم فلسطین، بساط خانه‌های سست و پوشالی آنان را در هم خواهد پیچید و غوطه ور در عذاب سخت و پشیمان کننده خواهند شد.

عبدالهی، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت مستشاران ایرانی در سوریه و تمامی شهدای محور مقاومت و دفاع از فلسطین اشغالی تاکید کرد: در مسئله فلسطین، محو اسرائیل ملاک بوده و این آیت الهی است. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطرنشان کرد: به فضل باری تعالی با ادامه‌ی مبارزات و استقامت مردم مسلمان فلسطین و غزه و حمایت جهان اسلام و آزادی خواهان، فلسطین آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد و با حضور پرشور و گام‌های محکم در «راهپیمایی روز جهانی قدس» زمینه نابودی صهیونیست غاصب هرچه زودتر رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×