» قضائی » دادگستری استان هرمزگان ۱۰۲ برنامه عملیاتی و ۲۶ راهبرد با هدف تحقق شعار سال تهیه کرد
قضائی

دادگستری استان هرمزگان ۱۰۲ برنامه عملیاتی و ۲۶ راهبرد با هدف تحقق شعار سال تهیه کرد

اردیبهشت 4, 1403 0

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تهیه ۱۰۲ برنامه عملیاتی و ۲۶ راهبرد با هدف تحقق شعار سال توسط دستگاه قضایی این استان خبر داد.

خبرگزاری میزان – مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به موفقیت‌ها ودستاورد‌های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی گفت: ورود رئیس قوه قضاییه به مسائل به موازات فرماندهی، راه‌گشایی و صدور دستورات مصداقی در خصوص گزارشات، از ویژگی‌های بارز مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای است. 

وی با بیان اینکه این ویژگی‌ ریاست قوه قضاییه در سطوح مختلف دستگاه قضایی را روان کرده است، از اقدامات و تلاش‌های ریاست قوه قضاییه در حوزه‌های مختلف تشکر کرد. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: بی تردید ابلاغ سند بروز رسانی شده تحول و تعالی قوه قضاییه در ابتدای سال، نوید بخش رشد، بلوغ و تعالی قوه قضاییه در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و اعتلای نظام است.

قهرمانی در ادامه با طرح پیشنهاداتی به منظور عملیاتی کردن برنامه‌های مرتبط با حوزه مأموریت قوه قضاییه در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳، بیان داشت: در همین راستا با توجه به درخواست  ریاست قوه قضاییه از استان ها، دادگستری استان هرمزگان، ۱۰۲ برنامه عملیاتی را در قالب ۲۶ راهبرد، تهیه کرده است.

این مقام قضایی، شناسایی و احصاء مصادیق و ظرفیت‌های مشارکت مردم جهت افزایش تولید و اطلاع رسانی آن‌ها و ورود جدی قوه قضاییه به موضوع احیای واحد‌های تولیدی نیمه تمام و راکد را دو برنامه پیشنهادی دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد. 

وی در ادامه افزود: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم حل مشکلات واحد‌های تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان اجازه نخواهد داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه‌ها خواهد بود.

وی تأکید کرد: اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم حمایت‌های قضایی به منظور رفع موانع تولید همواره اولویت اصلی دادگستری استان هرمزگان است.

انتهای پیام /



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×