» قضائی » دادستان مرکز استان کرمان مشکلات کارخانه کنستانتره سیلیس و میکرونیزه سیلیس فاریاب را بررسی کرد
قضائی

دادستان مرکز استان کرمان مشکلات کارخانه کنستانتره سیلیس و میکرونیزه سیلیس فاریاب را بررسی کرد

بهمن 9, 1402 0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در جریان بازدید از کارخانه کنستانتره سیلیس فاریاب، رفع مشکلات حقوقی و موانع تولید این کارخانه را در دستور کار قرار داد.

خبرگزاری میزان – مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاون حقوق عامه دادستانی در راستای حمایت از تولید و احیای واحد‌های تولیدی از کارخانه کنستانتره سیلیس و میکرونیزه سیلیس واقع در شهرستان فاریاب سرکشی و در جریان روند کار و مشکلات پیش روی کارخانه قرار گرفت.

وی افزود: طرح توسعه‌ای کارخانه با هدف جلوگیری از خام فروشی و تولید شیشه در فاریاب با کیفیت بالا در حال انجام است که با حمایت دستگاه قضایی و دولت ضمن افزایش اشتغال به تعداد چند صد نفر در آینده نزدیک، از ارسال مواد معدنی خام به خارج از کشور نیز جلوگیری خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان استفاده از ظرفیت نیرو‌های کار بومی در واحد‌های اقتصادی و تولیدی را مهم دانست و عنوان کرد: مردم منطقه باید از منافع این واحد‌های صنعتی و تولیدی بهره‌مند شوند.

بخشی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نقش تولید در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال و جلوگیری از ارتکاب به جرم و ورود افراد به چرخه بزه‌کاری، دستگاه قضایی نگاه ویژه‌ای به واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای توسعه اشتغال، تثبیت و خلق فرصت‌های شغلی برای مردم داشته و دارد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×