» قضائی » دادستان دزفول به موضوع وصول مطالبات سهامداران یک شرکت ورود کرد
قضائی

دادستان دزفول به موضوع وصول مطالبات سهامداران یک شرکت ورود کرد

بهمن 9, 1402 0

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول استان خوزستان گفت: موضوع مطالبات سهامداران شرکت نیوساید گستر ایرانیان موسوم به گلباران دزفول در دست رسیدگی است.

خبرگزاری میزان_ مهدی آماده اظهار کرد: به دنبال اعتراضات سهامداران شرکت نیوساید گستر ایرانیان موسوم به گلباران دزفول برای باز پس گرفتن وجوه سرمایه خود، موضوع در دستور رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به شایعاتی مبنی بر ورشکستگی این شرکت و سرآمدن وعده سرمایه‌گذاری، برخی از سهامداران اقدام به طلب اصل سرمایه خود کردند که از بهمن ماه سال قبل تاکنون مطالبات ۲ هزار و ۶۶۰ نفر از آنان پرداخت شده است.  

دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و باتوجه به ایجاد ۸۰۰ فقره شغل توسط این شرکت، اقدامات قضایی در این رابطه انجام و با پیگیری شورای تامین شهرستان و از طریق شورای تامین استان، رفع مشکلات دریافت تسهیلات برای بازپرداخت مطالبات سایر سرمایه‌گذاران در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفت.  

وی تصریح کرد: باتوجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته توسط مدیرعامل این هایپر، در صورت عدم دریافت تسهیلات نیز امکان بازپس گرفتن مطالبات سهامداران وجود دارد و در صورت عدم شروع بازپرداخت مطالبات تا ۲ هفته آینده، می‌توانند با طرح شکایت در مراجع قضایی، مطالبات خود را از این طریق پیگیری کنند.

انتهای پیام/

 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×