» قضائی » دادستانی فیروزکوه به موضوع آلودگی زیست محیطی شرکت تامین ماسه ورود کرد
قضائی

دادستانی فیروزکوه به موضوع آلودگی زیست محیطی شرکت تامین ماسه ورود کرد

خرداد 21, 1403 0

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در راستای حفظ سلامت شهروندان به موضوع آلودگی زیست محیطی شرکت تامین ماسه ورود و دستوراتی را برای بر طرف شدن این معضل صادر کرد.

خبرگزاری میزان– توحید مظفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه گفت: از مهمترین دغدغه‌های این دادستانی حفظ سلامت شهروندان است، از این رو با مداقه و نظارت جدی در تلاش هستیم تا هرچه زودتر مشکلات شرکت تامین ماسه فیروزکوه برطرف شود.

وی گفت: با توجه به سوابق و معضلات شرکت تامین ماسه فیروزکوه دستور قضایی صادر، تا ظرفیت تولید شرکت مذکور از طریق وزارت صمت بررسی و استعلام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه گفت: اداره جهاد کشاورزی نیز در اسرع وقت با نظارت دادستانی اقدامات لازم جهت واگذاری زمین در محل جدید به شرکت تامین ماسه را بعمل خواهد آورد.

وی اضافه کرد: مقرر شد اداره محیط زیست این شهرستان در مورد نصب سیستم پایش آنلاین و محصور کردن بارگیرخانه و فعالیت فیلتر‌های هوای شرکت مذکور در اسرع وقت گزارش جامع ارائه کنند.

وی گفت: شرکت تامین ماسه فیروزکوه موظف شد تا نهایت همکاری را با همه نهاد‌های مرتبط داشته باشد تا هرچه زودتر این مسئله برطرف شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×