» قضائی » خیرین شهرستان سرعین چهل میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند
قضائی

خیرین شهرستان سرعین چهل میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند

فروردین 21, 1403 0

خیرین شهرستان سرعین در جشن گلریزان چهل میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند.

خبرگزاری میزان_  آیین گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان سرعین در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این مراسم ضمن محکومیت اعمال شنیع رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی در غزه و دعوت از عموم مردم شریف استان جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت.

وی گفت: احساس مسئولیت خیرین عزیز برای آزادسازی زندانیان بهترین نمود از رفتار‌های ائمه اطهار علیهم السلام و از توفیقات بسیار خاص خداوند بوده و با عنایت به ایام ماه مبارک رمضان، مطمئناً مقبول درگاه خداوند متعال خواهد بود.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به کمک‌های موثر و بدون منت خیرین افزود؛ بر اساس آموزه‌های اسلامی، آزادی از زندان با تأکید بر اصلاح و تربیت فرد، بازگشت عزتمندانه و شرافتمندانه به آغوش خانواده است و خیرین عزیز در تحقق این امر نقش به سزایی دارند. 

وی با اشاره به حسن اعتماد خیرین بزرگوار در کمک به آزادسازی زندانیان گفت: همه کمک‌ها از خرد تا کلان بعنوان امانت جهت آزادسازی مددجویان واقعی نیازمند صرف می‌شود و نداشتن محکومیت کیفری، عدم اعتیاد، نیازمند و آبرومند بودن مددجوی متقاضی از اولویت‌های اصلی جهت کمک است. 

گفتنی است شهرستان سرعین در سنوات گذشته رکورددار بیشترین کمک یک شهرستان برای آزادسازی زندانیان در کشور بوده است و در این مراسم نیز این رکورد شکست و مبلغی بیش از چهل میلیارد ریال توسط خیرین جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×