» قضائی » حمایت از کسب و کار‌های خُرد در برنامه امسال ستاد اقتصاد مقاومتی استان است
قضائی

حمایت از کسب و کار‌های خُرد در برنامه امسال ستاد اقتصاد مقاومتی استان است

فروردین 25, 1403 0

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه امسال هم یکی از اولویت‌ها کمک به رونق و توسعه اقتصادی است، گفت: برنامه ویژه ما در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال پیش‌رو، حمایت از کسب و کار‌های خٌرد است.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی بیان کرد: با همت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان و همراهی دستگاه‌های اجرایی سال گذشته ۱۱۰ واحد تولیدی در گلستان، مسیر تولید را ادامه دادند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با احیای این واحد‌های تولیدی در مجموع نزدیک به ۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی حفظ و بستر برای توسعه این واحدها، فراهم شد.

وی افزود: سال گذشته ۴۲۹ مورد بازدید میدانی از کاخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان صورت گرفت که در نتیجه آن مشکلات تولیدکنندگان پس از اولویت بندی با کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیگیری و رفع شد.

آسیابی با تاکید بر این که امسال هم یکی از اولویت‌های ما در دادگستری استان، کمک به رونق و توسعه اقتصادی است، افزود: برنامه ویژه ما در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال پیش رو، حمایت از کسب و کار‌های خٌرد است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: کمک به شکل‌گیری کسب و کار در مناطق پُرخطر استان از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی برای تحقق آن در حال برنامه ریزی هستیم.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×