امروز : دوشنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۴
- تیر خوردن ۵ بچه در مراسم عروسی
- برف بازی تهرانیها در روز برفی پایتخت/ عکس
- ۹ نفر در حوادث جادهای سفرهای نوروزی گیلان جان باختند
- نقاط قوت و ضعف ماده ۴۷۷ آیین دادرسی کیفری باید آسیبشناسی شود
- آیتالله نوری همدانی: دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود
- انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و سلامت برگزار شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- ۲۰ ایستگاه ثابت و سیار راهداری در محورهای مواصلاتی ایلام مستقر می شود
- بارش برف و باران در ۲۰ استان
- دستگیری طلاقاپ در محدوده ترمینال جنوب
حل مشکل کمبود نیروی آموزش و پرورش با جذب معلمان بلاتکلیف
نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس گفت: اگر قرار است مشکل کمبود نیروی آموزش و پرروش حل شود باید با بکارگیری نیروهای حق التدریس، خرید خدماتی و … این مشکل را حل و فصل کرد. خبرگزاری میزان – فرشاد ابراهیم پور نورآبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی […]

نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس گفت: اگر قرار است مشکل کمبود نیروی آموزش و پرروش حل شود باید با بکارگیری نیروهای حق التدریس، خرید خدماتی و … این مشکل را حل و فصل کرد.
خبرگزاری میزان – فرشاد ابراهیم پور نورآبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، خطاب به وی گفت: آقای وزیر مهمترین برنامه شما در زمان اخذ رأی اعتماد در مجلس اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود لذا لازم است توضیح دهید اجرای این سند به کجا رسید؟
نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی مهرماه اعلام کردید که ۲۵ هزار کلاس درس فاقد معلم هستند که در آبان ماه مجددا گفتید این مشکل حل شده لذا توضیح دهید این مشکل به چه طریقی حل شده است.
وی ادامه داد: همچنین در حالی از تامین امنیت امتحانات نهایی صحبت کرده اید که کارت ورود به جلسه در آزمونهای آموزش و پرورش چالشهای بسیاری ایجاد کرد، ضمن آنکه نیروهای حق التدریس، خرید خدمات، سرباز معلمان و … بلاتکلیف هستند و اگر قرار است مشکل کمبود نیروی آموزش و پرروش حل شود باید با بکارگیری همین نیروها این مشکل را حل و فصل کرد.
این نماینده مجلس اظهار کرد: سامانههای آموزش و پرورش و نقل و انتقال معلمان با مشکلات جدی روبرو هستند ضمن آنکه عدم توزیع اعتبارات عمرانی به صورت عادلانه به برخی از شهرها فشار آورده است. همچنین آموزش و پرورش در شرایط فعلی راهی جز مردمیسازی و واگذاری مدارس به معلمان ندارد.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.