» قضائی » حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد 
قضائی

حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد 

فروردین 21, 1403 0

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد و همواره در راه حمایت از مظلوم موضع گیری خواهند کرد.
 

حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با میزان گفت: روز قدس امروز با سایر روز‌های قدس سالیان گذشته متفاوت است، همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این روز دیگر فقط مختص به مسلمانان جهان اسلام نیست و خروش جهانی ایجاد خواهدشد.

وی ادامه داد: در کنار سیل جمعیتی که مشاهده می‌شود وکلا و کارشناسان مرکز وکلا حضور دارند چرا که معتقدیم که امروز باید به وظیفه ذاتی وتاریخی خود عمل و آنچه در قبال فلسطین و مقاومت به آن متعهد هستیم را اجرایی کنیم.

برگزاری دادگاه نمادین در محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس/ رئیس مرکز وکلا: حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد 

عبدلیان پور ادامه داد: در ادامه اقداماتمان در روز‌ قدس سالیان گذشته و کارزار‌ها و دادگاه‌های نمادین برگزار شده، امسال کار ویژه‌ای انجام و دادگاه شبیه سازی دیوان کیفری بین المللی را با حضور وکلایی که قرار است در آینده نزدیک برای دفاع در آنجا حضور پیدا کنند را در این دادگاه شاهد خواهیم بود.

رئیس مرکز وکلا گفت: در روند پیگیری‌های حقوقی در دفاع از مردم فلسطین و غزه امروز موافقتنامه‌ای با وکلای بدون مرز داشته تا با کمک با این عزیزان کار مشترکی را انجام دهیم از این رو در دو هفته آینده شکواییه‌ای به دیوان کیفری بین المللی ارسال خواهیم کرد.

برگزاری دادگاه نمادین در محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس/ رئیس مرکز وکلا: حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد 

وی با بیان اینکه وکلا کنش‌گران مهمی در عرصه اجتماعی و بین المللی هستند گفت: تاریخ بداند حقوقدانان هرگز در برابر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد و همواره در راه حمایت از مظلوم موضع گیری خواهند کرد.
 
انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×