» قضائی » حرکت طوفان‌الاقصی آبرویی برای اسرائیل و آمریکا نگذاشته است
قضائی

حرکت طوفان‌الاقصی آبرویی برای اسرائیل و آمریکا نگذاشته است

فروردین 21, 1403 0

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: در حالی که قدرت‌های مستکبر دنیا، مانند آمریکا و انگلیس پشت پرده حامی اسرائیل هستند، امروز حرکت طوفان الاقصی موجب شده است که آبرویی برای حکومت‌های اسرائیل و آمریکا نماند.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صادقی، رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در مسجد مصلی بوشهر بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، خاری در چشم صهیونیست‌ها است و مردم ایران اسلامی با درک شرایط موجود حضوری حماسی و پرشور در این روز رقم زدند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی سعی می‌کند ندای الهی مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را خاموش کند، اما به اذن پروردگار این صدا‌ها به گوش همه می‌رسد، به طوری که امروز در کنار کاخ سفید نماز جماعت برگزار می‌شود و در بطن انگلیس خبیث، مادر این غده‌ی سرطانی، صدای تظاهرات مردم آزادی‌خواه بلند می‌شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با بیان اینکه خانه عنکبوتی اسرائیل در روز طوفان الاقصی فرو پاشیده است، گفت: گنبد آهنین اسرائیل فرو پاشید و ترک خورد، به نحوی که دیگر قابل جبران نیست و امروز شاهد این آثار و برکات شکستی که به بدنه اسرائیل وارد شده هستیم، در حالی که صهیونیست‌ها می‌خواهند این شکست را با جنایت جبران کنند، اما نمی‌توانند.

مردم غزه متوجه شدند که تنها راه مبارزه است 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صادقی افزود: مردم غزه امروز تربیت انقلابی یافته‌اند و آموخته‌اند که تنها یک راه در مقابل اسرائیل وجود دارد و آن هم مبارزه است و پیشینیان مردم فلسطین، عقب نشینی و مصالحه کردند و روز به روز آزادی فلسطین سخت‌تر شد، کارشان به جایی رسید که فلسطینی‌ها پلیس تشکیل داده و در اختیار اسرائیل قرار دادند و خود فلسطینی‌ها، مردم مبارز فلسطین را شهید و یا بازداشت کردند.

وی ادامه داد: این سازش در مقابل استکبار اسرائیل به جایی رسید که خودشان همدست جنایتکار شدند و سلاح در اختیار اسرادیل گذاشتند تا مردم فلسطین را بمباران کرده و به شهادت برساند. به لطف الهی و تعلیمات امام (ره) و رهبر انقلاب اسلامی کار فلسطینی‌ها به جایی رسید که چشمان آن‌ها باز شد و فهمیدند راه سازش به جایی نمی‌رسد و مسیر را یافتند، مقاومت شعار آن‌ها شد و فهمیدند تنها راه پیروزی مقاومت است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صادقی ادامه داد: تمام دولت‌های مبارز مسلمان، مانند سوریه، فلسطین و عراق این موضوع را فهمیدند. مقاومت این دولت‌ها حاصل ایستادگی‌ها، مقاومت مردمی و آموزه‌های جنگ ۸ ساله ما است و لبنان، سوریه، فلسطینی‌ها و یمنی‌ها شیرینی این پیروزی‌ها را چشیدند و جبهه مقاومت کنونی شکل گرفت.

بر طبق کلام خداوند، هیچ مؤمنی سختی نخواهد کشید

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه حاصل مقاومت رزمندگان ایران در ۸ سال دفاع مقدس را طوفان الاقصی و طوفان الاحرار دانست و عنوان کرد: پشتوانه مردمی این مقاومت مراسم روز جهانی قدس است و طبق کلام خداوند، مؤمنان هیچ سختی نمی‌کشند، هیچ گرسنگی و تشنگی بر آن‌ها متحمل نمی‌شود و هیچ آسیبی به آنان نمی‌رسد مگر آن‌که به ازای هر گامی که برمی‌دارند عمل صالح برای آن‌ها نوشته می‌شود و گره از کار‌های آن‌ها گشوده می‌شود.

حجت‌اسلام‌ والمسلمین صادقی عامل اصلی ایجاد غده سرطانی اسرائیل را انگلیس عنوان کرد، گفت: از آن روز تا به حال تفکر صهیونیستی پشت پرده تمام حکومت‌های مستکبر جهان است و امروز رسانه‌های حامی اسرائیل سعی می‌کنند رژیم صهیونیستی را در مقابل مردم مظلوم فلسطین تنها نشان دهند، اما اگر اسرائیل به تنهایی در مقابل مردم مقاوم غزه می‌ایستاد تا به حال از بین رفته بود، در حالی که قدرت‌های مستکبر دنیا یعنی آمریکا و انگلیس پشت پرده حامی اسرائیل هستند و امروز حرکت طوفان الاقصی موجب شده است که آبرویی برای حکومت‌های اسرائیل و آمریکا نماند.

استقامت فلسطینی‌ها نتیجه خواهد داد

وی تاکید داشت: دستور مقاومت و استقامت را خداوند متعال داده است، درست است که امروز فلسطین در محاصره است، اما این استقامت‌ها نتیجه خواهد داد و رمز موفقیت مقاومت است و توسعه جبهه مقاومت به دست مردم است، اگر مردم کوتاه نیامدند و ایستادگی کردند رهبر انقلابی به پشتوانه انسان‌های مومن می‌تواند کار‌های بزرگ انجام دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صادقی اظهار داشت: حضرت علی (ع) تمام معیار‌های حکومت را داشت، اما به علت سستی و حمایت نکردن مردم، نتوانست حکومت اسلامی و الهی را برپا کند و اگر بخواهیم در مشکلاتمان و در مبارزه اقتصادی و تحریم‌ها مقابل آمریکا موفق شویم باید از رهبر زمانمان پشتیبانی کنیم، بزرگترین چیزی که برای ما اتحاد و قدرت ایجاد می‌کند مشارکت است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با تاکید بر این‌که که در انقلاب اسلامی مفهوم امامت پشتیبان ما بود، گفت: همه اکنون گوششان به دهان رهبر انقلاب اسلامی است، حشدالشعبی عراق، سوریه و تمام جنبش‌های آزادی‌خواه جهان اسلام و فرهنگ امامت در تحلیل سیاسی اجتماعی‌اش باعث شده که حتی سنی‌های فلسطینی هم گوش به دهان رهبر انقلاب باشند.

وی در پایان گفت: استان بوشهر استان حماسه آفرین است و فرزندان غیوری را تقدیم ایران و اسلام کرده است و امروز نیز مردم این استان با این حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای دیگر آفریدند و هچنین بنابر فرموده رهبر انقلاب اسلامی مردم باید خرده سرمایه خود را برای تولید به‌کار گیرند و در مسیر تولید و تحقق شعار سال گام اساسی بردارند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×