» قضائی » جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بیانگر نسل‌کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان است
قضائی

جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بیانگر نسل‌کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان است

دی 7, 1402 0


وزارت آموزش و پرورش: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بیانگر نسل‌کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان است

وزارت آموزش و پرورش در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش در محکومیت حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

جنایت بیمارستان غزه نشان داد، فروپاشی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و تار‌های سست و بی‌بنیاد این خانه عنکبوت به زودی درهم پیچیده خواهد شد.

صهیونیست‌ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در کلاس‌های درس دانش‌آموزان ایران و سایر سرزمین‌های اسلامی طنین‌انداز خواهد شد و معلمان آزاده تاریخ این نسل کشی سازمان یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای دانش آموزان خود روایت خواهند کرد

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ معلمان و دانش آموزان ایران اسلامی ضمن محکومیت این جنایت جنگی وحشیانه همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین به ویژه دانش‌آموزان غزه اعلام می‌دارند و از معلمان و دانش آموزان سایر کشور‌های جهان می‌خواهند در مقابل این جنایت آشکار علیه انسانیت ساکت نمانند و از همه ظرفیت‌های ممکن برای محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی استفاده کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×