» قضائی » جشنواره آرای برتر دادگستری استان یزد برگزار شد
قضائی

جشنواره آرای برتر دادگستری استان یزد برگزار شد

اسفند 17, 1402 0

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: ۴۱ مقام قضایی با ارسال ۱۱۶ رای به دبیرخانه جشنواره آرای برتر دادگستری استان یزد در این رقابت شرکت کردند.

خبرگزاری میزان_ حسین دهقانی فیروزآبادی در آیین اختتامیه جشنواره آرای برتر دادگستری استان یزد، اظهار کرد: جشنواره آرا برتر قضایی با ایجاد رقابت علمی مثبت و ارزیابی توانمندی علمی قضات، منجر به کیفیت مطلوب‌تر آراء صادره می‌شود.

وی برگزاری این جشنواره را بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات سند تحول و تعالی قوه قضاییه ذکر کرد و گفت: اتقان و ارتقا سطح کیفی آرا و ایجاد انگیزه در انشا اصولی، مستدل و شفاف آرا از اهداف این جشنواره است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان یزد با اشاره به معرفی نفرات برتر این جشنواره توسط چندین داور استانی به جشنواره کشوری آرا برتر قضایی، افزود: همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه در انعقاد این جشنواره، سطح علمی کار را ارتقا بخشیده است.

وی تصریح کرد: جشنواره آرا برتر قضایی دادگستری استان یزد، در ۵ گروه برگزار شد و نفرات برتر پس از داوری آرا معرفی شدند.

دهقانی عنوان کرد: در بخش محاکم تجدید نظر و کیفری یک استان، به ترتیب، محمدحسن فتاحی، علی محمد شهیدی فر و جمال فلاح یخدانی حائز رتبه اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: محمدجواد اکرمی ابرقوئی و حمیدرضا صادقیان به طور مشترک حائز رتبه اول از گروه دادسرا شدند و محمدمهدی ضیاقاسمی و مصطفی شیبانی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان یزد تصریح کرد: در گروه محاکم حقوقی بدوی، مسعود دانشور، ابوالفضل ترکمانی و علیرضا محمدی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و ابوالفضل زارعی و مجتبی فلاح یخدانی به صورت مشترک مقام اول را در گروه محاکم کیفری کسب کردند.

وی گفت: در گروه شورا‌های حل اختلاف و محاکم خانواده نیز، راضیه زارع زردینی و امیرعلی اسلامی به ترتیب به رتبه اول و دوم رسیدند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×