» قضائی » جزییاتی از فعالیت ستاد ملی صبر/نجات ۲۰۰۰ نفر از قصاص – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

جزییاتی از فعالیت ستاد ملی صبر/نجات ۲۰۰۰ نفر از قصاص – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 16, 1402 0

حجت الاسلام هادی صادقی رئیس شورای حل اختلاف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ستاد ملی صبر برای مشارکت عظیم مردم تشکیل شده است، این ستاد با هدف صلح و بخشایش موجب رضایت همه مردم می‌شود.

وی افزود: ستاد ملی صبر با مشارکت مردم، ریش‌سفیدان، معتبرین افراد و هر شخصی که در جامعه دارای اعتبار است در جهت حل مسائل اقدام می‌کند.

رئیس شورای حل اختلاف کشور گفت: البته این ستاد نوپاست و به تازگی به راه افتاده، بعدها با توسعه آن خواهیم توانست بسیاری از مشکلات و اختلافات مردم را با کمک صلح‌یاران سفیران صلح‌مان حل کنیم.

صادقی بیان کرد: تا به حال بسیاری از پویش‌ها را راه‌اندازی کرده‌ایم که نتایج خوب و موفقیت آمیزی داشته است. طبق گزارشی که موجود است، آخرین پویشی که در حال حاضر داریم به نام «به عشق علی (ع) می‌بخشم» است، که صلح یاران در ستاد ملی صبر فعالیت می‌کنند تا زندانی بیشتری آزاد کنند و هم کسانی که محکوم به قصاص هستند از اعدام نجات داده شوند.

وی مطرح کرد: طی سه سال و نیم گذشته با اقدامات این ستاد، ۱۰۰ هزار نفر از زندان‌ها آزاد شدند، مانع از رفتن ۳۰ هزار به زندان شده و ۲۰۰۰ نفر حکم قصاص داشتند که از قصاص نجات یافتند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×