» حوادث » جزئیات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان تشریح شد/ انگیزه ضارب سرقت و مسائل مالی بوده است 
حوادث

جزئیات قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان تشریح شد/ انگیزه ضارب سرقت و مسائل مالی بوده است 

خرداد 12, 1403 0

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از قتل پنج نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان خبر داد و گفت: در این حادثه اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و دو فرزند خانواده به قتل رسیده‌اند.

خبرگزاری میزان- مجتبی قدیمی در تشریح جزئیات قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده در سیرجان اظهار کرد: پس از کسب گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه گذشته بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی سیرجان بلافاصله در محل منزل این خانواده حاضر و متوجه می‌شوند درب منزل قفل و مشکوک است و پس از دستور قضایی ماموران فک قفل می‌کنند و وارد منزل می‌شوند و متاسفانه با اجساد اعضای این خانواده مواجه می‌شوند که با سلاح سرد به قتل رسیده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان عنوان کرد: بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی هویت و دستگیری فرد ضارب صادر می‌شود و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

قدیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از خانه مقتول مقادیری زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته است بنظر می‌آید انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده فوق به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×