» قضائی » ثبت ۷ هزار مزایده توسط اجرای احکام پایتخت در سامانه ستاد/ برگزاری الکترونیکی مزایده‌ها همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی
قضائی

ثبت ۷ هزار مزایده توسط اجرای احکام پایتخت در سامانه ستاد/ برگزاری الکترونیکی مزایده‌ها همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

بهمن 6, 1402 0

در اجرای دستور رئیس کل دادگستری استان تهران بیش از ۷ هزار مزایده در اجرای احکام شهر تهران در سامانه ستاد ثبت و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از طریق این سامانه اموال مربوطه به فروش گذاشته می‌شوند.  

خبرگزاری میزان -ربیع‌اله قربانی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با اعلام اینکه تمامی مزایده‌های شهر تهران از دهه مبارک فجر امسال به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد از ثبت بیش از ۷ هزار مزایده در سامانه ستاد خبر داد و گفت: از تاریخ ۱۲ بهمن تمامی مزایده‌های شهر تهران به استثنای مزایده‌های مواد فاسد شدنی از طریق سامانه «ستاد» انجام می‌شود.

قربانی با اشاره به دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، برای ثبت تمامی آگهی مزایده‌های اجرای احکام از ۲۳ دی در سامانه «ستاد» بر ممنوعیت ثبت آگهی به شیوه سنتی به استثنای مواد فاسد شدنی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: در خصوص مزایده‌هایی که از گذشته برای تاریخی پس از ۱۲ بهمن ثبت شده‌اند نیز، آگهی جدید صادر و روش برگزاری به سامانه «ستاد» تغییر خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در اقدامات قبل و بعد از برگزاری جلسه مزایده تغییری ایجاد نشده است، اظهار داشت: صرفا محل برگزاری جلسه مزایده که پیش‌تر در ساختمان مجتمع‌ها و حوزه‌های قضایی برگزار می‌گردید به سامانه «تدارکات الکترونیک دولت» تغییر یافته است.

قربانی با اشاره به ثبت مزایده توسط دادورزان شعب اجرای احکام در سامانه ستاد گفت: دادورزان شعب اجرا آگهی مزایده را مانند گذشته در سامانه مدیریت پرونده قضایی، ثبت می‌نمایند که در این آگهی‌ها به برگزاری مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت با نشانی اینترنتی https:\\setadiran.ir اشاره شده است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×