امروز : شنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۴
- تفسیر آیه ۲ سوره مائده توسط عالم اهل سنت هرمزگان
- هشدار سازمانهای حقوق بشری درباره پیامدهای طرح مهاجرتی ایتالیا و آلبانی
- پیش بینی قیمت دوج / انفجار قیمت دوجکوین در راه است؟
- گم شدن یک دختربچه دیگر، این بار در لرستان/ اعزام تیمهای جستجو و امداد هوایی
- ۵۰۰ هزار کودک بدو ورود به مدرسه هنوز سنجش نشدهاند
- آمادهباش کامل آتشنشانی گلستان برای چهارشنبه آخرسال
- این دایناسورها ۹۹ میلیون سال پیش گور خودشان را کنده بودند
- ایجاد ۷ مقر دائمی ارتش رژیم صهیونیستی در سوریه؛ اشغالگران بر سراسر دمشق مشرف شدند
- سهم ۱۱ درصدی بخش خصوصی از واگذاریها
ثبت درخواست بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی
سردار دولتخواه خبر داد: معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا از ثبت درخواست بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی از طریق «پلیس من» خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا گفت: استفاده از ظرفیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات زمانی برای سازمانها مزیت […]

سردار دولتخواه خبر داد:
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا از ثبت درخواست بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی از طریق «پلیس من» خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا گفت: استفاده از ظرفیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات زمانی برای سازمانها مزیت بود، اما هم اکنون ضامن بقای سازمانها است.
سردار دولتخواه افزود: یکی از وظایف فراجا، ارائه خدمات انتظامی یا پلیسی به مردم است و از گذشته این خدمات به روشهای مختلفی انجام میشد و ارائه این خدمات در مجموعه پلیس یک فرایند تکاملی را داشته است.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا ادامه داد: رویکرد الکترونیکی کردن این خدمات به صورت جدی در برنامههای فراجا قرار گرفته است و در دو سال اخیر شدت بیشتری پیدا کرده است خدمات بیشتری را هم با وجود اینکه درگاههای دیگر به قوت خودشان باقی هستند در بسترهای نوین از طریق زیرساختهای اینترنتی و اپلیکیشنهای موبایلی برنامهریزی کردیم و روز به روز اینها را توسعه میدهیم.
وی بیان کرد: فراجا به دنبال تسهیل گری برای هموطنان است و در این راه فارغ از بحثهای منابع هزینهای و دیگر چالشها هدف گذاری کرده است تا بدون وابستگی به جغرافیای و زمان خاص این خدمات را ارائه بدهد.
سردار دولتخواه گفت: برنامه فراجا این است که هر خدماتی را که به مردم ارائه میدهد بتواند در گستره جغرافیایی کشور و بدون آنکه محدود به مکان خاصی بشود در طول شبانه روز از طریق بسترهای جدیدی که وجود دارد و مردم به آن دسترسی دارند خدمات را ارائه دهد.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا در مورد پلیس +۱۰ بیان کرد: پلیس به اضافه ۱۰ در زمان خودش کار بسیار بینظیری بود و جغرافیای خدماتی که به مردم ارائه میشد از مکانهای مرتبط با پلیس فراتر رفت و به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ رسید، اما این دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ خودش باز محدودیتی داشت و صرفاً در زمانهای خاصی زمان ارائه میکردند و در طول شبانه روز فعال نبودند.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم خدماتمان را به بهترین نحو ارائه دهیم باید به شاخصهایی از جمله دسترسی پذیری و ظرفیت بیشتر پذیرش و تداوم ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز توجه کنیم.
سردار دولتخواه افزود: همیشه بعد از اتمام هر مأموریت اربعین، جلسات و برنامهریزیهایمان را برای ارائه بهتر حوزههای مربوطه در سالهای آینده برگزار میکنیم. آنچه در حوزه «پلیس من» در حوزه اربعین صورت گرفت، مدیریت تقاضا در صدور گذرنامه است. ما در بحث اربعین دو نوع گذرنامه داریم یکی گذرنامه بین المللی و دیگری گذرنامه زیارتی است.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا در مورد گذرنامه زیارتی گفت: بر اساس رایزنیهایی که فراجا با کشور عراق داشت گذرنامه زیارتی تعریف شد که از لحاظ قیمتی بسیار پایینتر است و همچنین ۵ سال اعتبار دارد همچنین زائران با استفاده از این گذرنامه میتوانند به راحتی ترددها را داشته باشند.
وی ادامه داد: امسال از طریق پلیس من بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تقاضا برای گذرنامه زیارتی صورت گرفت و بیش از یک میلیون گذرنامه زیارتی به صورت غیر حضوری و اینترنتی ثبت شدند و بعد از چاپ هم تحویل پست و درب منازل تحویل زائران شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.